掃呢頁CODE去手機

2014年1月21日 星期二

阿澤翻雲覆雨 胸壓伸脷 阿澤,BKD_S,杜汶澤,

video


阿澤翻雲覆雨 胸壓伸脷

AV女優連場肉搏 阿澤《豪情》頂頭胸

杜汶澤和陳靜(DaDa)最近拍攝王晶新片《唐伯虎衝上雲霄》,近日他們先後把拍攝花絮照片貼上網,阿澤頻頻被女圍,還跟E奶DaDa拍床戲,艷福無邊。最爆笑一幕莫過於阿澤被反串的林子聰和何浩文裝胸作勢夾擊,夾在中間的阿澤透不過氣伸脷。

問到阿澤是否演唐伯虎?他日前在電話說:「劇情係講我扮機師Cool魔揸架機衝過雨雲,但遇上閃電返咗古代,我撲濕咗唐伯虎,扮咗佢去華府媾女,呢次劇本改咗唔係秋香做主,係DaDa演嘅石榴姐。」閃退閃返的DaDa表現如何?阿澤說:「唔知係咪佢退出匿埋苦練演技,復出嘅佢進步咗好多,NG少咗,我好高興。」阿澤又自爆最開心的事說:「拍晶哥啲戲不嬲都開心,佢嘅戲好多女,今次除咗DaDa,仲有春夏秋冬。」



■阿澤Cool魔上身扮機師穿越古代。



■飾演唐伯虎的阿澤,遭林子聰(左)及何浩文夾擊。



■阿澤於《唐》片中,娶DaDa做老婆。

肉搏群女

DaDa戲中嫁給阿澤,會有火紅新娘造型,她說:「第一次古裝造型,有另一種味道表達出嚟。」阿澤力撐DaDa復出,還把《唐》片女主角留給她,DaDa感恩說:「阿澤成件事好照顧我,繼《低俗喜劇》後呢次好有火花,拍頭幾日阿澤病咗,但佢點都堅持,埋位就冇病咁,好佩服佢。」

此外,阿澤的另一新片《豪情3D》早前發佈預告片,地獄減肥後的阿澤與眾AV女優埋身肉搏,意識大膽。阿澤更頂頭槌迎戰L Cup女優「人類最強body」沖田杏梨。戲中阿澤向「神之手」男優加藤鷹學藝,親身示範指插哈密瓜的秘技,令人目瞪口呆。

採訪:比華利



■阿澤於《豪情3D》展示地獄減肥成果。



■阿澤奉旨與AV女優做對手戲,更會埋身肉搏。



鍾意就快D Share啦!