網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月15日 星期三

老青兩派水火不容




老青兩派水火不容



■演藝人協會分黨分派,有指林家棟因此而退會。

資料圖片

演藝人協會山頭多,分黨分派已是圈中的公開秘密,黃秋生入局就是想借自己的班底加入理事會,以減少在投票決定一些重要事情時被黨派掣肘。演協會大致可分為老、青兩派,老派成員以一班甘草演員為骨幹,理事會成員中就包括丁羽、王俊棠、梁珊、盧大偉及瑪利亞;較年輕的一派則有陳芷菁、路芙及森美等,至於中立分子則有副會長苗僑偉及理事任達華等。老派及年輕派不時在會議中水火不容,年輕派提出建議時,另一派都不時一窩蜂反對。到後期年輕一派自己又再分裂,最後造成穀祖琳及林家棟退出理事會。



資料圖片



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!