掃呢頁CODE去手機

2014年1月20日 星期一

君如日日諗點死 君如,吳君如,

video


君如日日諗點死

君如日日諗點死 想過得精采

【亂噏24】吳君如孭飛的電影《金雞sss》將於賀歲檔期上映,她早前聯同導演鄒凱光(灘叔)錄影節目《亂噏24》,平日嬉皮笑臉的兩人當遇上黎智英和蔡瀾,竟談到嚴肅的生死話題來。節目今日起至周五每日播出兩集,讀者可於《蘋果動新聞》網頁觀看,亦可登入http://bit.ly/appletalk24重溫,足本版於周四晚11時播出。

現年48歲的君如,在影圈打滾30年,拍過逾百部電影,甚麼人都遇過,甚麼美食都試過,她認為是時候思考如何度過下半生。灘叔最了解君如,他說:「我話你要試一個新階段,咁佢真係點頭點腦。譬如佢以前喺電影入面要做主角,𠵱家就下放咗好多位畀其他人上位。」



■(左起)蔡瀾、君如、鄒凱光和黎智英在節目中說生論死。攝影:黃文邦

想過得精采

君如認為少年得志容易,如何在餘生活得精采才是困難。蔡瀾認同:「梗係啦,你去到最後都會諗點樣死好啲。」君如笑稱日日都想過自己怎樣死,以前做電台節目,亦曾想過在笑聲中離開。蔡瀾認為人總有一死,但如何死得「乾淨」,不累及身邊人才是最重要。君如說:「我𠵱家48歲,去到我退休起碼都有廿年,我點樣過呢廿年好緊要,唔想每日都行屍走肉。我喺度諗,係咪需要……」蔡瀾搶著說:「多一個男朋友?」即引起哄堂大笑。

撰文:馮國康



■在影圈打滾30年的君如,認為是時候思考如何度過下半生。



鍾意就快D Share啦!