掃呢頁CODE去手機

2014年1月28日 星期二

阿澤爾冬陞爆不和 阿澤,杜汶澤,




阿澤爾冬陞爆不和



■據知阿澤拍爾冬陞執導的《鎗王之王》時,因同期要拍劇而被罵。資料圖片

爾冬陞早前在微博指控有演員不專業,矛頭直指彭於晏,爾冬陞的火爆性格早有跡可尋,據知2010年拍攝電影《鎗王之王》時,演出該片的杜汶澤同時要拍處境劇《女王辦公室》,有指該片監製方平在現場跟阿澤度期時,爾冬陞不滿爆粗發火大罵,事後傳出他跟方平及阿澤不和。

記者昨日向阿澤求證,他短訊回覆:「有關此人的任何事情,無論是否事實,我一概不作回應。」阿澤封嘴避談,也是當事人之一的方平昨在電話說:「當日小寶(爾冬陞)冇爆粗,做導演好大壓力,我早前喺內地執導度期,我都會發脾氣。其實呢行發火個個都會有,阿杜(杜琪峯)、陳可辛同徐克,邊個唔發火,見得多,認真對件事先發火。」

方平續說:「冇火氣嘅人唔可以做導演。」他又否認跟爾冬陞反面,他說:「男人嘢講完就算,我哋冇嘢,之前先喺橫店幫佢手拍《我是路人甲》,仲一齊食飯傾偈。」

採訪:望



■方平力撐爾冬陞,指「冇火氣嘅人唔可以做導演。」 資料圖片



鍾意就快D Share啦!