掃呢頁CODE去手機

2014年1月15日 星期三

秋生寸爆冇嘢撈 陳芷菁:放過小女子 秋生,陳芷菁,黃秋生,

前日被拒諸門外的秋生氣憤難平,受訪時鬧陳芷菁句句有骨。(資料圖片)


秋生寸爆冇嘢撈 陳芷菁:放過小女子

演藝人協會(演協)前日選新會長時爆發內訌,有意角逐的黃秋生被秘書長陳芷菁拒諸門外而嬲到地示威後,昨日二人再度隔空開火,秋生寸芷菁「咁耐冇撈嘢」,質疑她的會員資格!芷菁則稱「請放過小女子」!一波未平一波又起,秋生昨日又被指有婚外情搭上內地女星魏璐,事後他透過公司發聲明否認。

有意角逐演協新會長的秋生前日拉大隊,到演協位於觀塘會址申請入會,但遭芷菁請食閉門羹!嬲爆的秋生於門外地洩憤。昨日又有新進展,二人爆發激烈「網戰」!芷菁昨早在微博強調去年12月20日已叫秋生及其班底搞入會,又指有電郵和文字紀錄做證。10分鐘後,她再在微博發功︰「黃秋生的戲,我一直都很喜歡看。他昨天在演協外扮暈同嘔,我看過片段後,亦覺得太可愛了!但請放過我小女子,沒有會長的日子我已撐得很辛苦。我只代會籍組要求表格,何必為難我們呢?」

「我已經被玩咗鑊喇!」

昨傍晚秋生在微博和Facebook分別寫上「請陳秘放棄我」和「被拒門外怎入會呢」反擊,及後他於電話中指不知演協於21日再開會︰「冇通知我,唔好搞我啦!我已經被玩咗鑊喇,搞到人哋以為我手上嘅會章偷番嚟!」其後他開名寸爆芷菁冇嘢撈︰「要審批藝人資格,我check佢就差唔多!佢咁耐冇撈嘢,我懷疑佢冇資格!依家離開會10日都唔夠,都唔知審唔審批到!我覺得唔好罔顧個會章。」

秋生前日於演協門外碌地抗議。
  • 秋生前日於演協門外碌地抗議。
陳芷菁認為公道自在人心。
  • 陳芷菁認為公道自在人心。

「你邊個呀?江青呀?」

秋生揚言可動議罷免芷菁職務︰「依家法律形同冇嘢,違反會章!先唔講入會,淨係入嚟借枱填form都唔得?過嚟乞米呀依家?仲係呢個人決定,唔會係個會。你邊個呀?江青呀?我唔覺得你側邊有毛澤東喎!」他繼續轟芷菁︰「佢叫我放過佢,我求佢哋放棄我啦!佢哋內部搞清楚先啦,嘥時間!好多朋友都話呢個係三煞位,果然係咁麻煩!講咩黑箱作業,我依家喺黑箱外,唔喺入面,佢知唔知咩係黑箱呀?講嘢冇邏輯!我哋個個睇志偉頭,畀面志偉,陳芷菁我幾乎都唔記得!」至於芷菁以短訊回覆︰「要講嘅講曬,公道自在人心,有問題可找會籍組梁珊。」

志偉未有受事件影響,昨日到台灣出席活動時任女搓面。
  • 志偉未有受事件影響,昨日到台灣出席活動時任女搓面。
邵音音不會因為某人而退出演協。
  • 邵音音不會因為某人而退出演協。

邵音音:成件事好賤

此外,演協名譽理事邵音音繼昨日繼續在微博狂轟有人搞事︰「以我理解,某人對付秋生,不讓他參選會長,因為他最有可能選上。這只是我的想法。」音音姐昨日於電話中未肯透露意指何人︰「我覺得成件事好賤,唔係針對人,志偉咩咗,三哥(苗僑偉)咩咗,依家都咩咗。(『咩』指支持芷菁?)我唔知。」她直言不會退會︰「每一個會都有惡人,唔通香港有壞人我就去非洲?個會最重要聚埋,為老人家謀福利。」

演協已定於本月21日再開會選會長及委員,據知其他會員認為是二人的意氣之爭,會內的資深會員被秋生的地行為嚇怕,反而支持溫和手段的芷菁。不過秋生向身邊人透露放棄開新組織的念頭,未必退選,認為要為公義而戰。

文︰專案組



鍾意就快D Share啦!