網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月17日 星期五

陳國邦險遭電話騙財 陳國邦,

video


陳國邦險遭電話騙財

陳國邦遭電話騙財 冒認熊欣欣索6萬人仔

湯唯日前在上海被電話騙徒騙走21萬人民幣,原來陳國邦數周前也遇上電話騙徒而險損失6萬人民幣,當晚騙徒以內地手機致電阿邦,由其太太羅敏莊接聽,由於騙徒聲音跟阿邦好友、任導演及武指的熊欣欣(七哥)極似,羅敏莊以為對方是七哥叫阿邦接聽,騙徒其後冒認七哥求救,聲稱在深圳帶小姐返酒店時被公安拘捕,著阿邦入6萬到其戶口擺平事件。幸阿邦入錢前再致電七哥的香港手提,始揭發遇上騙徒,未有招致金錢損失。

羅敏莊昨接受本報記者訪問時說:「嗰晚老公唔舒服,我幫佢聽電話,係內地電話號碼,一聽佢(騙徒)就話:『知唔知我係邊個?』我話唔知,佢就話:『有冇搞錯?上次先同你食飯。』咁啱阿邦同七哥食完飯,我咪以為佢,叫咗佢個名出嚟。我將個電話交畀老公,佢病到『瘟瘟沌沌』以為係七哥。佢(騙徒)話喺內地換咗電話,叫阿邦記番個號碼。」



【誤信騙徒】

1.羅敏莊代當時患病的陳國邦接電話,二人誤信對方是熊欣欣。



【急兌人仔】

2.陳國邦誤信冒牌熊欣欣需江湖救急,即到兌換店兌人民幣,準備過數。



【正版踢爆】

3.陳國邦致電熊欣欣才知被騙,幸保不失,熊欣欣透過電話鬧爆騙徒。

冒認熊欣欣索6萬

羅敏莊指翌日阿邦見到8個未接來電,全來自冒牌七哥,於是回電了解,她說:「佢(騙徒)同我老公講,話喺內地同啲朋友叫咗啲小姐,點知俾公安拉,叫阿邦過數落佢度,仲話唔好話畀老婆聽。咁我老公又真係唔話畀我聽,淨係話七哥有事。好在老公臨入錢前打七哥個香港電話,先知俾人呃!」她坦言執番身彩:「佢(阿邦)返到嚟俾我鬧爆,應該同老婆商量,情況好似《警訊》(啲個案)。」記低騙徒電話報警?羅敏莊說:「啲人話冇用,因為嗰啲人會掉咗張電話卡,阿邦又掉咗嗰個人銀行戶口號碼。」

對於遭冒名呃錢,熊欣欣前晚說:「陳國邦嗰日打嚟問我係咪喺香港,佢話喺兌換店門口,諗住攞錢去救我。後尾佢嚟我屋企冇耐,嗰個人(騙徒)就打畀佢,我梗係爆粗揭穿佢啦,對方即刻收線唔敢再打嚟!」

採訪:方圓



鍾意就快D Share啦!