網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月13日 星期一

雨僑床戰任睇 雨僑,羽翹,

video


雨僑床戰任睇

雨僑床戰任睇

【亂噏24】以時下年輕人男歡女愛為題材的《喜愛夜蒲3》現正上映,今集《亂噏24》亦請來導演錢國偉,聯同三位「夜蒲女」雨僑、何佩瑜(Jeana)和「寸嘴Barbie」夏尉喻亮相,暢談敏感性話題,不設底線。節目今日起至周五每日播出兩集,讀者可於《蘋果動新聞》網頁觀看,亦可登入http://bit.ly/appletalk24重溫,足本版於周四晚11時播出。



■雨僑指床戰戲借位多,不感尷尬。攝影:黃文邦

「做就唔好清場」

一如以往的《喜愛夜蒲》系列,新作不乏性愛場面,雨僑更與林德信大戰連場,黎智英(肥佬黎)問她會否清場拍攝?雨僑說:「冇清場。我覺得做就唔好清場啦!同埋個個都忙緊,邊個得閒睇你露多少少?」她認為最重要是心態調整,一來很多場口是借位,不會特別尷尬,二來亦不覺被人佔便宜,所以相當放心。

坊間經常流傳娛圈有「潛規則」,肥佬黎問「夜蒲女」可被要求上內地見客,錢國偉代答:「唔使。但有啲內地朋友要求探班,特登走嚟影相。」肥佬黎窮追不捨:「佢哋有冇問:『喂有冇價錢㗎?』」錢國偉淡淡然說:「咁又冇,都係問投資套戲要幾多錢箒,都係斯文人嚟。」

撰文:馮國康



■導演錢國偉帶同Jeana亮相黎智英的節目《亂噏24》。

足本收睇《亂噏24》x 卓韻芝; 跟住有錢國偉陪你夜蒲!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!