網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月13日 星期一

古仔咀盧覓雪 即抹嘴 古仔,盧覓雪,古天樂,

video


古仔咀盧覓雪 即抹嘴

[重口味]盧覓雪肉嘴啜爆 古仔完事即抹嘴

闊別10年,吳君如與陳可辛再炮製賀歲片《金雞sss》,今次他們用盡友情牌,請來眾星好友張家輝、餘文樂、甄子丹、陳奕迅、梁家輝和鄭中基等客串演出,當中古天樂最夠義氣,他客串的一場戲扮A貨古仔,不但被盧海鵬猴子偷桃,還要與盧覓雪嘴對嘴來個世紀之吻,最搞笑是古仔一拍完就用紙巾抹嘴,君如更立刻上前攬住他做心理輔導。

鄒凱光執導、吳君如主演的電影《金雞sss》安排在今年賀歲檔上映,力撼甄子丹、周潤發和郭富城主演的4億元3D大片《西遊記之大鬧天宮》。為了迎戰強大對手,君如不惜廣邀影圈紅星好友客串放笑彈,其中一幕高潮戲很重口味,找來古天樂和盧覓雪上演世紀之吻,這場戲連張家輝也感好奇,要求前來探班湊熱鬧。



■古仔在《金雞sss》扮A貨古天樂,應要求與盧覓雪來個嘴對嘴世紀之吻。

鵬哥偷桃

吳君如與古天樂老友鬼鬼,當她邀請古仔客串,他不問劇情就一口答應了,直到開工前兩天才告知有一場重口味的親熱戲想他和盧覓雪合演,由於搞笑成份居多,古仔並無異議。這場戲講述愛妻心切的盧海鵬一直知道有絕症的妻子盧覓雪心儀紅星古天樂,但他又請不動古仔來見太太,所以請來金雞吳君如幫他在江門找一個A貨古天樂來頂替,由於幾可亂真,太太完全不發覺是假的,盧海鵬為測試古仔的性能力,一見他就用手突襲其下體,搞到古仔痛到大叫。



■盧覓雪笑言倒貼都肯與古仔拍親熱戲。



■拍完重口味咀戲,古仔立刻用紙巾抹嘴。



■君如見古仔如此夠義氣,一拍完立即上前安撫他。

盧覓雪急忙把古仔拉到露台談心,之後要求古仔親吻她償其臨死心願,已收了報酬的江門古仔當然答應要求咀嘴。見古仔拍完咀戲後,第一時間用紙巾抹嘴,君如更前來拍拍古仔膊頭安撫。提到與盧覓雪拍接吻戲,古仔昨日說:「呢場戲都係為搞笑製造效果,拍攝現場大家都笑死,冇乜話犧唔犧牲,千祈咪咁講,演戲啫。」為何一拍完就用紙巾抹嘴,君如又來安撫?他笑言:「咁咀到成個嘴係唇膏好唔舒服咪抹嘴囉,君如係走嚟安撫我,但我其實都冇嘢。」



■盧海鵬一招猴子偷桃突襲古仔,嚇得君如不知所措。



■對戲時,導演鄒凱光(左二)提出叫鵬哥抱盧覓雪出露台,鵬哥嚇得話「唔係啩!我一把年紀。」



■張家輝收到風古仔拍重口味咀戲,好奇得到現場探班。

NG八次

盧覓雪昨也談到這次世紀之吻,笑謂難能可貴:「初時君如同我講,話嚟客串收封利是得唔得,我話大家咁老友,冇問題啦。點知臨開工前君如先同我講,話𠵱家益你啦,畀古仔同你咀!嘩,我一聽到梗係開心到癲!咁筍,倒貼都肯嚟演啦!正式拍攝時,我因為扮病人,個嘴搽咗好多遮瑕膏,古仔同我咀完,成嘴遮瑕膏,所以拍完咪要抹嘴啫。其實佢好好人,我因為怕俾人誤會抽古仔水,反而就住就住,但佢叫我挨過嚟唔好咁怕醜,結果一共NG咗七、八次,咀到我都唔好意思。」

採訪:鍾國仁



逢周五隨《蘋果日報》附送嘅時尚美容雜誌《add》雖然早已派完;

拎唔到書嘅朋友,可以上番《add》嘅官網 http://add.appledaily.com 睇番足本網上版,除咗有專訪外,仲有好多時裝靚嘢睇!



鍾意就快D Share啦!