掃呢頁CODE去手機

2014年1月4日 星期六

彭家麗又撞正冇音功主席 彭家麗,

video


彭家麗又撞正冇音功主席

屢遇冇音功主席 網民:彭家麗有異能

彭家麗與朱壽仁主席合唱一曲《從不喜歡孤單一個》,朱主席全程五音不全兼走音,片段在網上被瘋傳,一度成為全城熱話。近日在網上瘋傳另一段《從》的演出片段,不過男主角已經換上另一個人。



■彭家麗繼與朱主席合唱後,除夕當晚與葉主席(右圖)合唱,再度成焦點。

維護走音拍檔

彭家麗在剛過去的除夕,應邀為「愛在中西區勁歌熱舞 除夕繽紛夜」任表演嘉賓,當晚她與第11屆中西區區節籌委會主席葉振南合唱《從》,結果葉主席的唱功與朱主席不相伯仲,不少網民留言稱:「透過兩位主席的片段,看來彭小姐才是真正的隱世高手,我想聽兩個主席合唱版!」

昨日彭家麗接受電話訪問,她笑說:「我未睇到條片,唔係好知出嚟效果係點樣,但係當日我喺現場聽,佢只係唔熟首歌,個音係唱到,聽講只係得幾日時間去練,所以真係好難作準。」笑稱她這方面很旺場?她說:「我其實呢幾個月同過好多人合唱過,對手啲唱功有好有壞,我反而想叫大家唔好咁驚,第二日人哋唔敢同我再唱。」

有沒有人叫彭家麗高抬貴手?她笑說:「我諗唔多唔少都會有啲壓力,不過如果我啲對手有乜嘢問題,我都會傍住佢唱,始終大家係合作完成首歌。」

採訪:張曦彤



■當年彭家麗與蘇永康合唱《從》成績理想,想不到事隔多年仍受歡迎。

資料圖片



■朱主席的唱功令人不敢恭維。

足本收睇《亂噏24》x鄭秀文@杜琪峯; 再有卓韻芝!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!