掃呢頁CODE去手機

2014年1月1日 星期三

[FACE 345] 狂鬧聾人報佳音  3L Fanny補鑊:唔係發自我內心 MF,




前週六( 21日)晚,龍小菌連同 Beatbox高手 HeartGrey及一班香港聾人協進會青少年,一齊去旺角行人專用區報佳音,點知被 3L指摘「阻住搵食」,仲出言侮辱。最後小菌忍唔住喊,好彩一班聾人青年同 HeartGrey互相鼓勵, FBI支持你!

FBI

狂鬧聾人報佳音  3L Fanny補鑊:唔係發自我內心

FBI雖然喺娛圈浸淫,但都一樣關心社會,前週六( 21日)晚,街頭「巨聲」龍小菌聯同 10名香港聾人協進會青少年學員,仲有著名 Beatboxer HeartGrey,喺旺角行人專用區用破格 Beatbox報佳音期間,被另一隊街頭樂隊 3L出言辱駡,更有人大叫:「聾人就大曬呀?」公然欺淩。

其他影片

事後 3L雖然喺自家 facebook向聾協道歉,但主音林發上大班網台 D100死撐當時唱緊歌唔知情,網民鬧爆。週日( 29日), FBI趁 3L同班粉絲去大尾篤燒烤場位位收$4,160開聯誼 P時,幫班受害者討回公道。當晚最惡,自稱係 3L公關嘅 Fanny(主音林發老婆)終於公開道歉:「我承認我對唔住啲聾人,因為我真係講錯說話,當時我真係好衝動,有啲挑釁性嘅說話,唔係發自我內心。其實我喺大氣電波,又 send咗 email,亦親身拎咗兩封道歉信去聾人協會。其實我真係覺得我哋做錯咗,但說話已經出咗,唔知點樣彌補到。我真係好誠心咁樣道歉,禮拜四( 1月 2日)我會去公開道歉。」道歉完咪繼續唱 MK博打賞囉。

3L為街頭表演樂隊,一直喺旺角行人專用區演唱,報稱 fans人數約 1千人。

週日搞燒烤聯誼, Fanny代表 3L道歉,而 Fanny老公林發一直企響音響控制棚調校結他,盡量低調。

上週四( 26日), 3L嘅 Fanny喺自家 facebook發聲明向香港聾人協進會及龍小菌道歉,但被網友勁寸佢哋冇誠意,咁又係,事發翌日佢先喺 fb開名話聾協表演係「噪音」,仲話保留法律追究權利,見勢色唔對先認死狗。



鍾意就快D Share啦!