網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月1日 星期三

[FACE 345] 叱咤追貼 Eason 柏豪 MV抄橋「最好上埋 C1添!」 柏豪,陳奕迅,Eason,周柏豪,MF,




受華納力捧,周柏豪喺新歌〈同行〉 MV中,就動用全公司歌手,好似連詩雅及官恩娜等,連公司高層 Gordon Lee亦出埋鏡撐場,有公司錫住,柏豪一早就係華納一哥。

FBI

叱吒追貼 Eason 柏豪 MV抄橋「最好上埋 C1添!」

年尾都係樂壇派發成績表時候,雖然個個都睇好陳奕迅成為大贏家,查實同商台關係勁好嘅周柏豪亦來勢洶洶。 FBI收到風,元旦叱吒樂壇頒獎典禮, Eason將擸硬「叱吒樂壇男歌手」金獎,而柏豪就坐亞望冠咁話。

升呢同 Eason爭獎,見勢好,柏豪 2014一於去到盡,除 book定期 9月踩入紅館開騷外,最近仲拍定新歌〈同行〉 MV造勢,今次柏豪除咗搵埋同門靚女官恩娜、連詩雅客串,仲總動員唱片公司華納高層、私人化妝師、甚至華納員工一齊出鏡,碌盡人情咭。不過睇真啲,呢個「友情相關照」嘅 idea同 Eason 8年前嘅〈葡萄成熟時〉好鬼似喎。

涉嫌抄橋,嗰個仲要係叱吒前輩 Eason, FBI當然問清楚柏豪,佢話冇有怕:「唔驚,我已經去到一個百毒不侵嘅地步,最好上埋 C1添。」提到越級同 Eason爭做樂壇一哥,柏豪更費事理:「無論好嘢或者衰嘢都會被人話,所以攞親獎,我都預咗畀人講㗎啦……。」講呢啲,其實最怕係冇人講啫!

〈葡萄成熟時〉 MV中, Eason就搵埋佢嘅化妝師同形象師等亮相,一早已經搬埋班 friend上枱曬人緣;唯一唔同係 Eason嘅 MV一個一個嚟,而柏豪就一堆堆上鏡。

碌盡友情咭,除咗公司歌手及員工外,仲出動埋柏豪嘅化妝師及髮型師等共 28人出鏡,認真大陣仗。

拍攝期間,每完成一個場口,柏豪同一班 friend都會睇番 playback,其他朋友就笑曬口,但只有柏豪乸埋口面,好專心研究點樣先拍得最好效果。

父母唔出鏡

除咗友情,柏豪更動用埋親情。拍攝當日,柏豪父母專程到場為乖仔打氣,可惜周生周太冇出鏡。

MV中,柏豪抱起同事個囝囝玩人肉韆鞦不斷 fing, 29歲仲有童真。

柏豪曾經幫連詩雅作咗首〈到此為止〉紅爆 YouTube同 K場,今次柏豪拍 MV,連詩雅當然要出鏡報答師兄。休息期間,連詩雅狂擦醫肚。



鍾意就快D Share啦!