網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月1日 星期三

[FACE 345] 冇情講 姊妹爬頭搶 Job 苟芸慧岑麗香絕交 苟芸慧,岑麗香,MF,




粗髀肥臂

上週五( 27日),苟芸慧單拖戴住口罩落樓下匯豐,在銀行坐足半粒鐘,全程冇人認得佢。雖然苟芸慧有信心復出,但上週五仍見著住黑衫黑褲的肥苟大髀及手臂明顯減得未理想。

真面目

冇情講 姊妹爬頭搶 Job 苟芸慧岑麗香絕交

苟芸慧未暴肥前,曾經係無綫力捧姐仔兼高登女神,可惜肥苟體重失控,最高達 180磅,最終被無綫勒令放假減肥。

女神有空缺,曾一度跟苟芸慧以好姊妹相稱的岑麗香,則趁你肥攞你命,搶食肥苟工作之餘,仲同身邊人講風涼話:「我太忙,好耐冇見佢啦!」日久見人心呀,肥苟!

未正式復出,在聖誕節先出席伍詠薇(右二)安排的飯局,苟姑娘表示同伍姑娘好老友,一向有保持聯絡。網上圖片

經過 3個月閉關減肥,年屆 30的苟芸慧開始踏出復出之路,先在微博放近照,再大方接受雜誌訪問講減肥實況,至週二( 12月 31日)正式出商場倒數騷復出。

香香:唔知點幫佢減肥!

上週五( 27日),苟芸慧從將軍澳寓所步行到樓下銀行搞手續,身穿黑衫黑褲戴口罩的肥苟,身形雖然清減但明顯未達標。心急復出,只因好姊妹岑麗香乘虛而入不斷搶食。現得 TVB力捧的岑麗香,除了曾公開風騷說:「唔知點幫佢減肥!」外,又曾對身邊好友稱:「我太忙啦,好耐冇見佢,唔知佢減到點喎!」

香香態度冷淡,據知二人確已姊妹情不再,知情人士說:「苟姑娘放咁耐假,香香一次都冇打過畀佢,家陣 TVB力捧佢,好多本來搵苟姑娘嘅 job都俾佢食咗,當初嗰班鬼妹仔處女黨之中又以佢發展最好,苟姑娘點都有啲眼紅嘅!」好姊妹?講笑咩!

'12相擁

去年肥苟仲未失勢前,同未正式上位嘅岑麗香一齊為節目《萬千升呢福祿壽》講起緋聞是非,忍不住當眾相擁而哭,當時仲係互相扶持好姊妹。

'13爭食

到肥苟一退下,岑麗香就率先踢走苟芸慧,成功孖住古天樂一齊出深圳行騷,當時岑麗香風騷說:「唔知點幫佢減肥!」《蘋果日報》圖片

12月最後通牒

肥苟有份出席的倒數活動,本來是由她和草蜢掛頭牌,但如今肥苟(箭嘴)叫座力減弱,海報亦已換成胡定欣(紅圈)放前排。

苟芸慧暴脹身形嚇怕客戶,知情人士說:「 TVB講明如佢 12月都未復出到,就唔會再主動幫佢接其他 job,所以佢個倒數活動真係最後死線嚟,佢下年啲工作都要等班高層放完大假返嚟先再諗。」



鍾意就快D Share啦!