掃呢頁CODE去手機

2014年1月8日 星期三

[FACE 346] 霆鋒發哥賭外圍波 發哥,謝霆鋒,霆鋒,BKD_S,周潤發,MF,




退休保安發哥因為一堆罪證落入佢手中而被迫復出,仲同霆鋒等齊齊捲入外圍賭波黑幕。賀歲片,最後應該都有驚無險啩!

FBI

霆鋒發哥賭外圍波

今年賀歲片,最令人期待應該係由周潤發、謝霆鋒仲有杜汶澤擔正嘅《澳門風雲》(原名《賭城風雲》)莫屬。

戲中平民出身嘅霆鋒,呢一身打扮,平民得嚟都有啲 chok。

雖然發哥已經五十有八,不過要佢拍笑片引你笑應該唔成問題。套戲講發哥飾演美國賭城嘅退休保安總顧問,返咗老家澳門之後就遇上霆鋒同杜汶澤,佢兩個死𦧲發哥教佢哋賭術。點會咁簡單就講完?導演王晶當然加插咗外圍賭波嘅黑幕喺戲入面,而咁啱得咁蹺,主角 3人又好自然咁牽涉在內,最終佢哋有冇事?而霆鋒又有冇得到發哥真傳可以連啤牌都摸到點數?農曆新年自己搵答案啦!



鍾意就快D Share啦!