網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月8日 星期三

[FACE 346] 許亦妮入架步? 許亦妮,MF,




雖然有個富貴男友,不過許亦妮都幾慳,搭港鐵難佢唔到。

FBI

許亦妮入架步?

做咗港姐係咪一定大富大貴?你睇早排釣到富貴男友 Andrew(盧啟邦)又係港姐出身嘅許亦妮( Whitney)就知。

元旦日( 1日), FBI發現 Whitney單拖落咗尖沙咀,初時見佢漫無目的咁閒逛,一時停喺餐廳門口望嚇、一時又睇嚇首飾鋪,好明顯 hea行。行到咁上下, Whitney突然加快速度,左穿右插行去加連威老道再直上一幢大廈,上咗幾樓 FBI就唔知,不過亮點係大廈入口有啲成人產品宣傳牌, FBI心多諗咗衰嘢啫! 15分鐘後 Whitney離開直衝入港鐵站,排隊增值後就入閘走人!咁辛苦,做咩唔叫 Andrew揸超跑嚟接呢?

許亦妮好熟練咁行咗去尖沙咀加連威老道一幢大廈,其實冇問題,不過樓下啲廣告就比較易令人有幻想。

緋聞男友 Andrew喺上週四( 2日)出席《 Delete愛人》嘅煞科宴。黐實導演葉念琛,未見有女埋身。



鍾意就快D Share啦!