網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月8日 星期三

[FACE 346] 祝福前度 黎芷珊復合無望 張達倫拖新女:想佢有另一半 張達倫,黎芷珊,MF,




張達倫同新歡喺商場行咗成個鐘,喺 Haagen Dazs買完雪糕火鍋走人。雖然冇拖手,但睇到新歡嘅眼神,望住張達倫係咁甜笑,就知佢幾冧對方。

真面目

祝福前度 黎芷珊復合無望 張達倫拖新女:想佢有另一半

娛樂新聞主播台柱、拿過「最佳主持」獎的黎芷珊,事業一帆風順,但愛情卻冇咁好彩。

自從前年跟拍拖 9年、細自己 12年的 TVB男藝員張達倫分手,芷珊一直未有新男友,男的事業卻轉好,長駐《愛.回家》,更火速有新歡。對於新戀情,張達倫大方回應:「係醞釀中嘅朋友」,更祝福前度:「我都希望佢快啲搵到另一半。」已經 47歲的黎芷珊要加油喇!

35歲張達倫前年跟拍拖 9年多的黎芷珊分手,二人分手後亦是好友。當年黎芷珊於《萬千星輝頒獎禮》奪「最佳女主持」時,在台上喊住答謝前男友。黎芷珊是星級主持、而男方仍未上位,當時有指女尊男卑令二人分手。

張達倫話新歡係識咗 10年嘅圈外人,但只化了淡妝嘅新女友,樣子清秀,比起 47歲嘅芷珊姐姐,似細 10年有多喎!

張達倫唔肯直認女方係女友,但觀乎二人拍拖睇電器的態度,似乎已拍了一段時間。

《愛.回家》上位

12年黎芷珊憑《最佳男主角》攞到「最佳主持」一獎,更喺台上喊住答謝前度男友張達倫嘅鼓勵。《蘋果日報》圖片

不過近年無綫鬧小生荒,造就過 6呎高、 model出身的張達倫上位,在處境劇《愛.回家》飾演律師 Richard的他佔戲頗重。雖然拍《愛.回家》困身,張達倫難接其他劇,但每月起碼有十多至二十個騷,騷錢算唔錯,屬於多騷藝人,而拍《愛》劇勝在密密有工開,月入平均有 2至 3萬。

跟舊愛距離漸近,加上二人仍保持聯絡,上年 7月黎芷珊的新書簽名會,張達倫亦有撐場,令外界猜測二人有機會復合,但原來張達倫已找到新歡。

「唔好同舊女友講」

近年因為要長拍《愛.回家》,令張達倫難度期,變相在其他劇集戲分不多。上年於《雷霆掃毒》亦只做林峯下屬,戲分唔多。

前週五( 27日),張達倫跟一短髮新歡在將軍澳東港城拍拖行超市。二人表現親暱,先孖住去超市家品部睇電器,其間張達倫對一座枱燈有興趣,新歡亦即時畀意見,之後更去買外賣朱古力雪糕火鍋,猶如熱戀情侶。

對於新戀情,張達倫亦默認,他說:「佢係醞釀緊嘅朋友,識咗 10年㗎喇,係圈外人。(有冇同黎芷珊講你拍拖呀?)呢啲嘢都係唔好同舊女友講喇!其實我哋𠵱家係好朋友,成日有聯絡,我亦都希望佢快啲搵到另一半。」本刊亦曾致電芷珊,但至截稿前仍未聯絡得上。

前度變老友

黎芷珊跟張達倫分手後仍表現得依依不捨,攞獎時提起對方仲喊曬口,但已有新歡的張達倫就冇咁拖泥帶水,對芷珊就好似老友態度,經常於微博公開支持對方。

被飛 2年

《忽然 1周》圖片

黎芷珊同細佢 12年嘅張達倫識於微時,當時黎芷珊只係一個《東張西望》主持;而張達倫仲係三、四線藝員,但芷珊並冇嫌棄對方,更常被拍到拍拖行街。

雖然同黎芷珊分手,但二人關係友好,最近黎芷珊設計了三款太陽眼鏡,張達倫仲做埋 model,更鋪上微博公開讚。

《愛.回家》添食 700集

張達倫喺劇中飾演 Richard,除咗公司群戲有份外,同霞姐(楊卓娜飾)戲分亦漸重,令張達倫騷錢級級上。

《愛.回家》雖然收視唔算爆燈,平均保持於廿幾點,但勝在長播長有好入屋。

劇中演員雖然難度期接其他劇,但收入夠穩定,主要演員爆燈,每月有 15、 20個騷,其中爆騷最多嘅係徐榮,每月幾乎穩袋 3, 4萬,而且《愛》劇開早廠,朝 8晚 6收工,令唔少藝員都爭入組。據知《愛》仲會添食到 700集(現 422集),真係大把騷錢執。

爆騷 No.1 徐榮

劇中馬家主要成員,一拍家庭食飯戲,必定有份,試過一個月開足 20日,執成 5萬蚊。

爆騷 No.2 黎諾懿

劇中多條綫有份,騷錢亦係全劇最貴,大約 3千 5蚊一個騷,但有時亦會因劇情變化而失蹤幾集。

爆騷 No.3 蔣家旻

初時戲分唔多,但自《天與地》效應同主演電影《第一次不是你》後,戲分漸多,最近劇中多講佢同咖啡仔(李豪飾)戀情。



鍾意就快D Share啦!