網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月8日 星期三

[FACE 346] 大發現 豪門分身家 揭 Robynn& Kendy猛料家底 Robynn,葉晴晴,MF,




在《叱吒頒獎禮》當晚, Robynn& Kendy在台上講得獎感受講足 5分鐘,其間 Robynn(右)罕有地提及媽咪說:「天上嘅媽咪多謝你,每日都畀正能量我!」

真面目

大發現 豪門分身家 揭 Robynn& Kendy猛料家底

今時今日新人要入行,屋企冇兩個錢好難支持,不過有錢都唔一定要學梁佑嘉,揼錢拍特輯廣告自穀咁高調。

最近在《叱吒頒獎禮》奪得組合銅獎的二人女子組合 Robynn& Kendy,其中成員 Robynn亦係超猛料,原名葉晴晴的 Robynn,已故祖父竟是中共開國元老葉劍英、老豆則是最近爆出疑似二奶分身家風波的葉選廉。家族堅顯赫,講影響力,可能連狼英都要畀兩分薄面。

Robynn(葉晴晴)老豆葉選廉,貴為中共開國元老葉劍英第三子,除了是國企 CEO外,在國內更是人脈超廣,但最近葉選廉跟「京城第一名媛」趙欣瑜爆出連串花邊緋聞,遭網友連環起底下,本刊亦挖出其細女葉晴晴,原來是香港新晉清新組合 Robynn& Kendy成員。

唯一合照

Robynn家姐葉明子於 09年 9月 9日在紫禁城太廟舉行婚禮,成為當年北京一時話題, Robynn(左二)當年亦有擔任伴娘,亦成為她唯一流出的跟家人合照。

「我係葉劍英孫女」

在香港出世的 Robynn,一直跟生母蘇丹丹在港定居,而 Robynn家姐葉明子在國內超高調,她 09年在北京紫禁城太廟跟老外丈夫結婚,令葉明子風頭盛極一時。雖然 Robynn當年都有參加家姐婚禮兼做伴娘,但她卻一直絕口不提其家底,甚至 12年 2月母親蘇丹丹逝世後, Robynn亦從冇對外洩露身世。

踏入 14年,剛從疑似二奶身份「扶正」的「京城第一名媛」趙欣瑜,忽然自爆跟葉選廉已辦離婚,又自稱分得 600萬人民幣,但葉一直未有回應。

Robynn低調,但葉明子於國內則十分出名,現有自家珠寶品牌的葉明子,跟章子怡、王菲、名媛萬寶寶等人都十分熟絡。網上圖片

葉明子 7歲便跟母親來港定居,而 Robynn則在香港出世,母親蘇丹丹 12年 2月於北京病逝。網上圖片

Robynn爺爺葉劍英官至中共中央軍委副主席,是開國元老,現任行政會議成員鄭耀棠,當年有幸獲得接見聽訓話。

上週三( 1月 1日), Robynn在《叱吒》台上發言,公開感謝母親:「天上嘅媽咪多謝你,每日都畀正能量我!」據知情人士透露:「 Robynn喺香港出世,又喺美國讀書,一直都唔想俾人知道自己嘅背景,即使入行後,有好多記者追問佢屋企家底,佢都只係答阿爸做生意,死都唔肯講多兩句,更加唔想靠老豆關係打入內地。佢淨係享受上台唱歌,唔想俾其他嘢影響。」據知, Robynn家姐葉明子亦對細妹唔靠屋企入樂壇感到驕傲。對於家族背景顯赫, Robynn週一( 6日)說:「我係佢(葉劍英)孫女,入行唔關家庭事,身邊都有啲人知嘅,阿爸嘅事就唔講喇。」

唱商場慳住宣傳

Robynn有紅色背景,細個在山頂德瑞國際學校讀書, 15歲去英國留學,其拍檔 Kendy(孫曉慧)父親亦是任職金融界,大學在英國著名的倫敦經濟學院畢業,但是兩女並冇瘋狂揼錢自我宣傳,反而只在 YouTube拍嚇片和密唱商場騷收 fans,有米得低調。

Robynn& Kendy出道初期經常在旺角唱商場騷,如今雖已成名,但對於唱街騷仍十分熱衷,對於獨立發展, Robynn曾說:「太遠啦,冇理由一拍拖就諗分手啫!」

去年 Robynn& Kendy推出過兩隻大碟,其中年尾推出的《 sail away》更帶挈她們獲得「叱吒組合」銅獎。

YouTube自穀

Robynn& Kendy最初是在 YouTube翻唱口水歌而獲網友激讚,其中自唱〈思念是一種病〉點擊率更超過 160萬。

風流老豆與北京第一名媛

Robynn父親葉選廉是現任深圳國葉實業有限公司(國企)董事長,兼國葉控股有限公司總裁,除了已離世的元配蘇丹丹外,有傳一直跟有北京第一名媛之稱的趙欣瑜關係密切,及至 12年 2月元配離世後,趙欣瑜於 13年公開跟葉選廉關係,但在今年 1月 2日,趙欣瑜又在微博自稱已跟葉離婚,分得財產 600萬人民幣,趙欣瑜又在微博說:「因為娛樂圈有人帶孩子闖入我的家……」,睇嚟葉選廉都頗風流。

Robynn母親離世不久,趙欣瑜即在微博發布多張她跟葉選廉的親密照,又自稱跟了他 24年。網上圖片

趙欣瑜(左)跟不少圈中人熟絡,早年更在「嫣然基金」晚會中跟王菲和童童合照。網上圖片

新人靠父幹

富貴歌手一向都有,除咗經典如 Juno麥浚龍和林峯外,近年都有好多「厚底」新人入行,總之少個錢都唔得!

鐘錶公主 朱紫嬈

09年出道的朱紫嬈,阿爸阿媽係出名贊助無綫《瞬間看地球》的「太子鐘錶」執行董事,在該年頒獎禮中奪得多個新人獎,但可惜無以為繼,去年更近乎消失,只無聲無息咁推出過 2隻單曲。

劏房後人 梁佑嘉

10年出道的梁佑嘉,父親是劏房大王梁平,近年更轉戰內地,投資額以 10億計,梁佑嘉出道初期,曾一擲過百萬買下 TVB時段自拍特輯穀人氣,但自從父親在 11年捲入區議會選舉種票後,梁佑嘉在 12年出完第三隻大碟後便冇咗影。

人大之子 王梓軒

同為 09年出道的王梓軒,父親是港區全國人大代表、香港藝術發展局主席兼駿豪集團行政總裁王英偉,入行四年出過 4張大碟,舊年首〈跳火坑〉更上過 TVB《勁歌》冠軍。



鍾意就快D Share啦!