網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月15日 星期三

[FACE 347] 集郵女王 暗姣溝女王導演 低胸佘明益馬明 馬明,BKD_S,馬國明,MF,




馬明與阿佘第一次演情侶,呢一幕講二人於河畔踩單車談情,阿佘來一招胸壓馬明,馬明當堂精神曬。

真面目

集郵女王 暗姣溝女王導演 低胸佘明益馬明

TVB劇集經常被彈冇新意,加上唔少一線小生花旦紛紛離巢到國內搵人仔,令節目更加冇睇頭。

難得今年賀歲檔, TVB終於有新花臣,豪花過千萬炮製《 A Time of Love愛情來的時候》愛情微電影,由多位小生花旦配搭日韓台星。故事分為 4個單元,其中由佘詩曼及馬國明孭飛的單元,上星期到新加坡取景,本刊直擊拍攝其間佘詩曼穿上多套吸睛低胸晚裝出現,除了姣掂 MV導演出身、同唔少女歌手傳過緋聞的導演李志倫( Jacky)外,更向「筍盤」馬明狂發功,日日出雙入對。 38歲姣佘出馬,一直想嗒馬明的朱晨麗同朱千雪應該可以收工。

其他影片

飾演女強人的阿佘唔知點解套套戲服都鬼咁性感,呢條紅裙, see-through黑紗下又見大大條事業線。

無綫投資千萬,找來多位小生花旦包括徐子珊、鍾嘉欣及王祖藍等配搭日韓台星參與演出的賀歲微電影《 A Time of Love愛情來的時候》,故事分為 4個單元,包含單元「悲」、「喜」、「都市」及「卡通」。而由回巢救亡的佘詩曼孭飛單元「都市」,上星期二便出發到新加坡取景。

千語阻林峯拍佘

姣佘今次的拍檔原本係林峯,但臨出發拍外景,突然換了由馬國明做男主角。據知林峯之所以臨時辭演,原來是因為女友吳千語呷醋,唔批准男友接近佘。知情者透露:「阿佘出名姣功了得,同佢合作親嘅男星幾乎一定同佢傳緋聞。 11年佢同林峯拍《花花世界花家姐》嗰陣就傳撻著。呢個圈咁細,其實再合作都唔係問題,問題係出埠拍外景,唔喺千語視線範圍,佢就有啲擔心囉,加上林峯同 TVB傾續約仍然未傾掂數,所以佢咪順理成章,勸男友推咗佢。」

7/1孖住落機

飛抵新加坡樟宜機場後,馬明同佘詩曼孖住落機,仲齊齊帶埋黑超,外形相當合襯。

週日啱啱返港嘅馬明,被記者問起阿佘頸椎移位傷勢進展,馬明諗都唔使諗即答:「佢已經好番,拍攝期間盡量遷就,佢只要有足夠休息就會好。」好了解阿佘喎。

進擊之姣佘

林峯臨時推戲,無綫於是找來聽話親生仔馬國明頂上。雖然要執林峯二攤,但仍未攞到視帝,仲要繼續努力的馬明其實開心都嚟唔切,於是一口答應演出。面對呢位 39歲筍盤, 38歲阿佘冇林峯都唔會失望。

這次阿佘飾演美艷上司,與飾演戇直青年的馬國明偶然撻著,而導演就是跟阿佘相識多年,經常孖住一齊蒲的 MV導演李志倫( Jacky)。

週二出發拍外景時,馬明跟阿佘已孖住上機孖住落機。於新加坡拍攝期間,日日都著住低胸晚裝的阿佘,除了不時跟 Jacky黐埋研究劇本,更向馬明主動進擊,表現細心一面,埋位時幫馬明整理衣衫。見阿佘性感又體貼,馬明亦完全被佘溶化,幾乎每晚收工,二人都會黐實撐枱腳。

快樂時光過得特別快,週日淩晨大隊已完成拍攝飛返香港,而早上才落機的馬明,於當日下午即出席商場活動吸金,馬明接受訪問時亦繼續讚佘,「我估(雜誌)標題會係『佘詩曼嫌馬國明唔夠班,唔肯同枱食飯!』,阿佘就估『姣佘溝馬明』。阿佘演技好,我已經自薦要同佢繼續合作拍劇。」

其實二人都係一線小生花旦,最重要係二人都係單身,如果真係成功撻著,實成為 2014娛圈最矚目情侶。

服侍馬明

大隊入住聖淘沙五星級酒店,第一日早上到埗後,晚上二人就於聖淘沙名勝世界內一西裝店拍外景,埋位前姣佘見馬明條呔歪咗,即主動幫對方整理。被女神貼身服侍的馬明再現「天然呆」,宅男上身。

埋位前應工作人員要求影合照,馬明同阿佘其實都幾登對。

撐枱腳

收工後二人孖住去食飯,阿佘先搵張靚枱坐低,馬明隨即坐佘隔籬。發現記者影相後,二人即轉入 VIP房繼續食。

MV導演多女黐

97年入行的 Jacky(李志倫),屬行內有名的 MV導演,早年有 MV界餘文樂之稱。李克勤、陳慧琳和吳雨霏等常搵 Jacky執導,而 Jacky的收費亦於行內出名貴。有錢靚仔,又曾與衞蘭、方皓玟及林欣彤傳緋聞。

今次無綫想加入新元素,所以重金找 Jacky導演《 A Time of Love愛情來的時候》愛情微電影內其中一單元。

阿佘同 Jacky不時坐埋一齊,研究每一場戲。對於 Jacky的意見,阿佘相當留心聽。

阿佘其實同 Jacky相識多年,早年二人便經常孖住到洪天明開設的夜店 Basement蒲通頂。

上年初次拍電影《起勢搖滾》的 Jacky,於片場成日捉住班演員鬧,惟獨對林欣彤特別客氣,而且人前人後都叫佢「彤彤」,錫出面。

星馬日韓賀新歲

《 A Time of Love愛情來的時候》跨越農曆新年及情人節播出。而 TVB為令微電影更有新鮮感,亦找了外援導演拍攝。

「悲」單元(第 1集)

徐子珊在劇中撞車後失憶,周旋於台劇《犀利人妻》男主角宥勝及溫昇豪之間,馬來西亞取景。

「都市」單元(第 2集)

戇直青年馬國明戀上美艷上司佘詩曼,新加坡取景。

「喜」單元(第 3集)

飾演貪錢十三點的鍾嘉欣,使出撒手鐧大玩諧趣搞笑,與韓星延正勳配成一對,韓國取景。

「卡通」單元(第 4集)

王祖藍搭飛輪海成員炎亞綸及日本女星渡邊直美,有大量「變身」及「扮嘢」情節,日本取景。



鍾意就快D Share啦!