網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月15日 星期三

[FACE 347] 劉楊婚禮獨家變通天 劉楊婚禮,劉愷威,楊冪,MF,




上週三( 8日),劉愷威正式在峇里島迎娶內地花旦楊幕,短短 40分鐘儀式,勞施動眾豪使千五萬。話時話,新郎新娘對下巴真係好襯囉!

FBI

劉楊婚禮獨家變通天

一過元旦娛樂圈就迎來 2014年第一樁喜事, 39歲劉愷威同 27歲強國花旦楊冪拍拖 2年,上週三( 8日)喺印尼峇里島舉行婚禮,仲盛傳雙喜臨門添,呢啲咪叫快狠準囉!

FBI收到風,雖然一早北上發展,新郎哥劉愷威今次算念舊,特登留番獨家採訪機會畀香港某報紙。不過你估劉愷威仲係當年嘅電視大茄咩?新娘仲要係內地名旦,結婚咁大件事又點會得一間報館飛去採訪?結果你有你想獨家,內地香港傳媒幾乎間間都派員飛去印尼直擊。大批傳媒去到唔畀人採訪,係咪想從此人間蒸發唱衰你 9年先?所以最後決定靜靜哋嘅婚禮,最後就被鋪天蓋地報道。

話時話,一結完婚坊間就傳出劉愷威大婚千五萬使費賬單,戒指婚紗花費 1,000萬、 30張賓客商務客位機票 200萬、兩晚蜜月別墅 130萬……咁豪,如果淨係畀一間報館報道,又邊有得威呢?

婚前被伴娘兼女星唐嫣發背照配上感言「幸福的背影」、婚禮誓詞新娘就文藝宣言「毫無保留愛你」,一齊睇煙花你話幾 sweet!

楊冪有孕一事新家翁丹爺次次被問到都四萬咁口被指默認,其實娶新抱、飲新抱茶丹爺去到邊都四萬咁口,唔等於默認抱孫嘅。



鍾意就快D Share啦!