掃呢頁CODE去手機

2014年1月15日 星期三

[FACE 347] 廖碧兒「 W」吸桃花 廖碧兒,MF,




廖碧兒真係好旺男人,兩個前度事業有成又娶得好老婆,連當日嘅拍檔,都係啱啱求婚成功嘅許志安。你睇嚇眼尾都唔望 Bernice嘅安仔幾快寫好揮春;而 Bernice就掛住曬「 W」胸,只係寫咗 1個半字。

FBI

廖碧兒「 W」吸桃花

陳豪巴黎娶妻關廖碧兒( Bernice)事,劉愷威峇里結婚都關廖碧兒事,鬼叫兩位都係廖碧兒前度咩?鬼叫前度幸福廖碧兒今時今日仲單身咩?

大會仲安排咗個細路女上台,妹妹對安仔好熱情,對 Bernice就唔多理會,唔通個「 W」胸嚇親細路?

劉愷威嗰頭大婚,第二日廖碧兒就返咗香港出席遊戲機活動,仲大曬「 W」胸。 Bernice一再恭喜舊愛算大方得體,不過同同場許志安一齊寫揮春時就講出心嗰句話要「桃花旺盛」喎。啱啱滿咗 35歲喇,仲恨桃花?求真姻緣好過啦!



鍾意就快D Share啦!