網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月22日 星期三

[FACE 348] 何嘉莉想做 A餐 何嘉莉,MF,




同好友陳柏熹合作做生意雖然只有半年,不過鋪頭結業都無損二人友誼,上星期 Moiselle搞時裝展,何嘉莉亦有捧場。

FBI

何嘉莉想做 A餐

曾經係英皇三小花之一嘅何嘉莉,自 05年退出娛圈專心相夫教子後都好少見佢喺公司活動出現,不過最近何嘉莉又開始活躍,仲同好友、 Moiselle太子爺陳柏熹合作開上樓時裝店「 dour studio」。

FBI八到,何嘉莉一直視「臣嫂」兼老友徐濠縈為目標,想好似佢咁顧到家庭又可以有自己事業,所以近年都周不時黐實阿徐,最近更報讀設計課程增值。對於鋪頭開咗唔夠半年就結業,拍檔太子爺陳柏熹就解釋:「佢(何嘉莉)嚟緊會轉型,之後會從事設計工作。」

阿徐有 Eason呢支大水喉射住,就嚟進駐 2億豪宅,而 FBI查過何嘉莉同糖水鋪太子爺老公黃逸璋名下都冇物業,要行阿徐條路,仍然好漫長。

陳柏熹

剛過去嘅除夕,何嘉莉(左二)選擇同阿徐一齊倒數都唔留喺屋企陪老公同個仔,認真離奇。

12年,生咗龍 B仔 Jean,被影到一家三口同工人行街,其間 BB由工人抱,老公推 BB車,何嘉莉就只顧拎住個 clutch巡遊。



鍾意就快D Share啦!