掃呢頁CODE去手機

2014年1月29日 星期三

[FACE 349] 二人世界 愛的宣言升級 柏豪偷運女友巴黎蜜月 柏豪,周柏豪,MF,




23/1  11:28pm

剛到機場的柏豪對於現場有記者採訪表現愕然,但亦大方任影,仲話畀記者知係去歐洲。雖然柏豪只係單拖出現,但一個男人拖兩個大行李喼已經出賣咗佢。

真面目

二人世界 愛的宣言升級 柏豪偷運女友巴黎蜜月

樂壇頒獎禮隨住月中舉行的《勁歌總選》而圓滿結束,歌手們鬆一口氣,休息再迎戰 2014。好似天後容祖兒,就靜雞雞孖住男友師兄及屋企人蘇梅島享受陽光與海灘。

在《叱吒頒獎禮》上勇奪 3獎的周柏豪,得到「男歌手銀獎」時,向一直神秘低調、任職 I.T時裝買手的女友 Stephanie公開愛的宣言:「我會跑快啲,跑到我哋嘅終點……我愛你。」雖然冇開名,不過 Stephanie甜到入心。柏豪言出必行,為獎勵女友多年在背後默默支持,頒獎禮後決定豪請女友往巴黎、英國預支蜜月兩星期,並於上週四( 23日)出發。當晚被本刊發現單拖現身機場的柏豪,被問到女友點解冇同行時笑說:「唔知呀,唔得閒啩?」其實二人只係分開入閘,貫徹 Stephanie樂做隱形女友作風啫!

其他影片

1/1   我會跑快啲,跑到我哋嘅終點……我愛你!(真實對白)

《叱吒頒獎禮》上公開多謝女友,仲喺台上大聲講「我愛你」,今次攞銀獎都 high到咁,攞金仲得了?

出道 6年,周柏豪由模特兒逐步升呢,再慢慢步上各大電台年尾頒獎禮,緋聞多多的周柏豪曾與鄭融、何超雲、吳雨霏及連詩雅傳過緋聞,不過全都曇花一現,柏豪每晚返屋企對住的,仍是跟他拍拖近 6年的同居女友,任職 I.T時裝買手的 Stephanie Chu。

派定心丸

剛於 1月 1日的《 2013年度叱吒樂壇流行榜頒獎典禮》的頒獎台上,柏豪 3次上台領獎,終於在領取「叱吒樂壇男歌手」銀獎時,忍唔住要公開對女友發放愛的宣言。

「想多謝一個人,人愈大愈發覺需要認同,原來俾自己愛嘅人去認同係最重要。好感謝你,係你一路陪住我成長,陪住我度過好多難關。我會跑快啲,跑到我哋嘅終點。我愛你,多謝你嘅耐性。」

當晚柏豪雖然冇開女友名,但柏豪開口講「我愛你」,明顯想給女友 Stephanie名分。柏豪身邊人說:「柏豪其實都已經肯定 Stephanie正印地位,人人都知佢哋同居;而 Stephanie亦得到柏豪屋企人認同,所以佢唔介意向女友公開示愛,只係為免影響對方生活及自己事業,所以唔開名住。」

22/12

去年做冬當晚,柏豪帶住女友、父母去中環食日本菜慶祝,二人雖然冇拖手,但一齊行一齊食飯,女友又入曬屋,拍拖接近 6年,婚期看來不遠。

臨飛巴黎前,柏豪孖住官恩娜,連詩雅同吳雨霏去睇軟硬,不過由於要趕飛機,柏豪冇等完場就「閃」。

雖然已完成第 9張專輯,但工作狂柏豪已經準備新碟,柏豪仲喺 Instagram曬工作進度。

坐特選經濟位

喺check-in櫃台柏豪焗住向地勤講目的地係巴黎,間接爆咗畀記者知。

完成各大頒獎禮,加上去年柏豪的成績大家有目共睹,故柏豪請埋女友 Stephanie同遊巴黎、英國預支蜜月,二人並已於上週五淩晨( 24日)出發。據知雖然二人不是坐頭等或商務客位,但柏豪是以飛行哩數換取較經濟艙闊落的特選經濟客位,讓女友舒舒服服到達目的地。二人將於巴黎及英國各留約一星期,並於農曆年後返港。

上週四( 23日)晚,柏豪與連詩雅等人先往紅館睇軟硬演唱會,未睇到完場,柏豪先行離開,約 11時 20分在機場見到記者初時表現錯愕,但馬上即露出笑容。柏豪被問到去邊度旅行時,柏豪猶豫:「歐洲囉!(幾時返?)過埋年啦!(女朋友呢?)唔知喎,唔得閒啩?」

完成 check-in手續,柏豪急急腳入閘,與女友展開兩星期甜蜜假期,分分鐘回港有好消息公布。

Hea遊英法

已於上週五淩晨出發往巴黎的周柏豪和女友 Stephanie,將會逗留當地一星期,再坐歐洲之星到英國過農曆年。

其實早已到過巴黎和英國的二人,今次未有特別安排行程,故每日起身想去邊就去邊,雖然巴黎 Fashion Week啱啱完,不過愛作潮流打扮的柏豪和女友都應該會狂入貨,搵到錢兩份使。

24/1 巴黎

剛到達巴黎, Instagram不離手的柏豪已急不及待 po相,不過未有公開地點玩神秘。

30/1

玩完巴黎,二人將坐 Eurostar火車到英國過農曆年。

同居 2年

柏豪和 Stephanie拍拖近 6年,雖然柏豪從無親口承認女友身份,不過二人恩愛到暈,柏豪有時間都會專登揸車到黃竹坑 I.T公司接女友收工,再一齊開車返將軍澳日出康城同居竇。閒時二人都會大方拍拖行街食飯,只係近年柏豪太忙,所以機會唔多。

今次柏豪拿到兩星期大假陪女友,感情實增進一大步。

平日忙到癲,不過一有時間,柏豪唔休息都會接載女友放工。

柏豪與女友 Stephanie11年搬入將軍澳日出康城寓所,以月租約 1萬 6千租住 9百多呎大單位,展開同居生活。而 Stephanie為怕被街坊認出甚少坐港鐵,出入多以的士代步。



鍾意就快D Share啦!