掃呢頁CODE去手機

2014年1月28日 星期二

【驚爆!】結婚年幾 台中市長女兒宣佈同JulioSoler分手

video


【短片】【驚爆!】結婚年幾 台中市長女兒宣佈同Julio@Soler分手

2014-01-28 02:11:00

結婚年幾 台中市長女兒宣佈同Julio@Soler分手

組合「Soler」嘅Julio同台中市長胡志強女兒胡婷婷結婚一年幾,平時出親活動都出雙入對,羨煞旁人,但誓估唔到突然驚爆分手呀!今日淩晨胡婷婷突然係facebook發聲明,話:「我們,Giulio Acconci(Julio本名)和胡婷婷,已經於日前協議分手,這是雙方一個很平和的決定,沒有爭吵,也沒有傷害,我們仍是彼此的好朋友。」佢冇透露分手原因,只係話「因為愛,讓我們決定放手」。

胡婷婷前年客串電影《騷人》與負責配樂Julio結緣,冇耐就墮入愛河,拍咗拖幾個月,Julio前年就喺台中跨年晚會公開向胡婷婷求婚,順利抱得美人歸。上年跨年再度演出,Julio深情唱情歌,還說:「胡婷婷,我會永遠愛你!」甚至十幾天前胡志強出席活動仲戲言阿女快啲生BB,,估唔到呢段感情咁快就變咗質。





鍾意就快D Share啦!