掃呢頁CODE去手機

2014年1月27日 星期一

Kary露半球 Miki穀胸迎戰 Miki,吳雨霏,Kary,BKD_S,楊愛瑾,

video


Kary露半球 Miki穀胸迎戰

乳宙大戰 Kary南半球撼Miki北半球

女子組合Cookies好姊妹吳雨霏(Kary)和楊愛瑾(Miki)等前晚到九龍塘出席時裝設計師Kev Yiu的2014年春夏系列時裝騷,到場女星個個都十分畀面,紛紛以性感打扮示人,就連平日老友鬼鬼的Kary和Miki亦公然互鬥,表面密實的Kary,原來不經意露出南半球波底,Miki亦不甘示弱,力穀事業線迎戰。



■Kary一身中空裝打扮,暗露南半球波底。

堅信Stephy未婚

兩邊胸都露波底的Kary強調已做足安全措施,加上與Kev Yiu合作多時及份屬好友,十分信任。Miki直言一身打扮尺度不算大,所以亦不需要問准男友,亦坦言接受到著超deep V,她說:「靚就OK,自己都著過bikini。」對於有傳另一好姊妹鄧麗欣(Stephy)和方力申已結了婚,Miki對此說:「一定冇,佢結婚嘅話會話我知,佢係事業型女性。都傳過好多次,結婚應該唔會唔講我知,除非呃我。」

雨僑自爆床事

此外,同場低胸上陣的雨僑希望將來結婚可邀請Kev Yiu設計婚紗,並直言希望自己嫁得出,不過指現在是事業衝刺期,一兩年內也不會計劃結婚,又強調循序漸進,結婚之後想過下二人世界先。現時與羅力威拍拖的雨僑被問到是否擔心意外懷孕,她漏口風說:「唔會啩,我平時個人好小心……」暗爆與羅力威有親密關係。

採訪:王崇穎

攝影:黃偉雄



■Miki力穀事業線迎戰性感赴會的Cookies好姊妹Kary。



■吳雨霏為了撐好友設計師Kev Yiu場,搞到兩邊胸都失守。



■雨僑口快快暗爆與羅力威有親密關係。



鍾意就快D Share啦!