網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年1月15日 星期三

求愛Rocky冧掂靚版哨牙珍

video


求愛Rocky冧掂靚版哨牙珍

求愛Rocky冧掂哨牙珍 Hot到新女吮手指

【大坑】唔知大家仲記唔記得幾位求愛男呢?好似阿佳就同盛女Mandy經節目認識撻著,𠵱家打得火熱,仲喺網上曬泳衣相。而喺節目中出現過嘅Whitney就冇同任何一位盛男搭上,反而同媽模Mia前夫莊家傑結婚,仲有埋BB準備喺馬年做媽咪。至於當日好出位嘅Rocky前日喺大坑出現,見佢同位十足電影《功夫》裏面嘅靚版哨牙珍,邊食分子雪糕邊傾偈,𠱁得「靚版哨牙珍」不時掩嘴笑,睇嚟Rocky好快成功媾到女,感情有著落。

前日約下晝4點幾,著住恤衫西褲嘅Rocky同靚版哨牙珍喺大坑嘆分子雪糕,佢哋坐喺門口位,不過只係見女方攞住雪糕,Rocky就冇份。雖然節目都播完一段時間,不過Rocky同靚版哨牙珍見到現場有人影相,反應都好敏感,即時望多幾眼,不過望咗一陣就繼續傾,果然夠投契。



■Rocky前日同靚版哨牙珍喺大坑嘆雪糕,邊食邊吹水好甜蜜!

公然吮手指

雖然Rocky冇食雪糕,不過佢陪住靚版哨牙珍邊食邊傾,佢睇嚟依然好開心,仲不時笑騎騎。至於靚版哨牙珍聽住Rocky講嘢,同樣面露冧爆嘅笑容,不過唔知係咪啲雪糕太好味,見女方竟然情不自禁吮手指,認真有欠衞生!難得佢喺Rocky面前都唔介意做呢啲動作,估計佢哋都已經好熟,絕對唔止普通朋友咁簡單囉。

採訪、攝影:唐寶妮



■靚版哨牙珍食到吮手指,Rocky睇得好投入喎。



■Rocky曾對Whitney有好感,可惜最後撻唔著。資料圖片



■一班求愛男女同導師,大家又記得幾多個?資料圖片

足本收睇《亂噏24》x 卓韻芝; 跟住有錢國偉陪你夜蒲!

周一至周五《亂噏24》約定你:http://bit.ly/appletalk24



鍾意就快D Share啦!