網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月7日 星期五

[忽然1周 967] 文詠珊( Janice Man)開題:有咩馬係彩色嘅? Janice Man,文詠珊,MW,




IQ考考笑

文詠珊( Janice Man)開題:有咩馬係彩色嘅?

馬年又到,媽咪姐先同大家拜個年兼祝馬年行大運!至於近期行緊桃花運,盛傳同霆鋒撻著嘅文詠珊( Janice Man)今次就專登出關於「馬」嘅 IQ題應嚇節,點知竟然冇人估到咁滯。有冇咁難先?

其他影片
廖碧兒:「咪係我囉!」

廖碧兒一嚟就話自己係答案,搞到全場 O哂嘴。原來唔識中文嘅佢,以為自己屬馬就係一隻彩色嘅馬,笑咗!

王梓軒:「答案係馬賽!」

王梓軒好醒咁估:「彩色嘅馬……彩馬……馬彩,哦!答案係馬賽!」真喺創意爆燈,不過都係 0分。

鍾舒漫:

「點解啱嘅?」

毫無頭緒嘅 Sherman喺記者俾完提示後仲係懵盛盛。最後撞中答案都未知點解,睇嚟 Sherman可以封做「最蠢蠢豬」女星。

詩雅:「 1秒… 2秒…估到!」

詩雅話自己好鍾意玩 IQ題,仲要唔使兩秒就估到個答案。原來喺好姊妹鍾舒漫答緊嗰陣,佢靜靜雞喺隔籬偷聽,犯規,被 foul!

文詠珊開估:籌碼

其他影片


鍾意就快D Share啦!