網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月7日 星期五

[忽然1周 967] 熟雞鍊贏發哥 發哥,周潤發,MW,




媽咪姐

熟雞鍊贏發哥

港府殺雞,但吳君如呢隻金雞就愈映愈旺。截至 2月 2日大年初三,上映一周嘅《金雞 sss》狂收 2,080萬,撼低再度披賭神戰衣嘅發哥,成為大贏家。(詳見附表)

王菀之(右二)飾演哨牙北姑,屬全片亮點。不過君如同張家輝嗰段情有啲拖泥帶水,扣分。

開拍電影係投資,觀眾買飛入場係投票。 48歲熟雞仲有本事顛倒眾生,媽咪姐總結咗三個原因。第一,性價比高。發哥揸同花順固然吸引,不過《金》片就有劉華、古仔等 12粒男星助陣。一張戲飛盛惠 70蚊,除開只係 5.83蚊就可以一睹每位男星風采,抵!第二,純港人口味。買包一丁麵要同內地人爭,海洋公園亦俾一班同胞「洗劫」,都係純港片啱曬港人胃口,同胞唔會同你爭。第三,公關手段勁。君如另一部《六福喜事》同期撞到正,但君如唔怕醜,即使宣傳《六》片都雞不離口,見到媽咪姐亦笑曬口,真係識撈呀!

電影/票房(截至 2月 2日)

《金雞 sss》$2,080萬

《賭城風雲》$1,936萬

《西遊記之大鬧天宮》$1,532萬

《六福喜事》$1,098萬



鍾意就快D Share啦!