掃呢頁CODE去手機

2014年2月7日 星期五

[忽然1周 967] 食有米亞姐又溝鍾嘉欣 陳展鵬一腳踏兩船 陳展,鍾嘉欣,MW,




行埋半年

上月 15日,陳展鵬約了一班亞視好友在將軍澳一酒店食肆慶祝 37歲生日。當日遲到的陳展鵬,更不避嫌和樓茜妮繑實到場,食飯時陳更主動搭著女友膊頭。

打頭陣

食有米亞姐又溝鍾嘉欣 陳展鵬一腳踏兩船

大台近年鬧小生荒,由亞視過檔的陳展鵬(煎 pang),極速冒起成當家小生。男人有事業自然有女人埋身,先後與火辣貝安琪、童顏李綺雯傳出緋聞的煎 pang,近日遭周刊踢爆和鍾嘉欣假戲真做,繼遭記者撞破同車後,日前二人更在深山溫馨拖手。

鵬欣戀表面證供成立,但日前有讀者向本刊爆料,指男方原來背著嘉欣 BB,秘密收埋另一女友。據知,有鋪嗒亞姐癮的他,半年前暗撻 99年亞姐冠軍樓茜妮,線人更指上月中( 1月 15日),煎 pang不避嫌偕女友到將軍澳一酒店食肆,慶祝自己 37歲生日。有圖有真相,一心諗住棄舊愛,投入新歡懷抱的嘉欣 BB,今次認真遇人不淑。

其他影片
  • 陳展鵬秘密女友 樓茜妮大起底

發力狂追

陳展鵬和鍾嘉欣自從去年拍罷《巨輪》後,陳一度自稱太過入戲「抽唔番出嚟」。直至近日,二人再度同劇拍《大藥坊》,被記者拍得手拖手上落山,二人感情大躍進,但原來陳背著鍾與有米亞姐樓茜妮行埋咗半年。

陳展鵬對感情事向來小心, 08年他由亞視過檔無綫時,與亞姐冠軍姚佳雯(現改名姚嘉雯)撻著,兩人秘戀三年,亦只得少數熟朋友知道。其後陳展鵬憑劇集《真相》嶄露頭角,為免影響事業,狠飛女友兼否認戀情,結果成功與馬國明齊名「筍盤」之列。而早前舊愛嫁作人婦,陳仍堅稱二人是好朋友,可見他為鋪上位之路,選擇六親不認。

鵬欣戀火燒

得林百欣寵愛

樓茜妮當選亞姐期間,甚得當時的亞視老闆林百欣寵愛,樓更試過當眾餵老闆食至愛的魚柳包,十分識撈。《蘋果日報》圖片

棄舊愛等上位的煎 pang,去年中拍《巨輪》時,卻一反常態,不避嫌管接管送同劇拍檔鍾嘉欣,兼買埋麥記早餐侍奉,令戀情不脛而走。直至去年十月,他在上環信德中心外撞車,同車嘉欣慌忙跳車令地下情曝光。雖然鍾事後急澄清與煎 pang純屬朋友關係,但日前二人在飛鵝山拍新劇《大藥坊》外景期間十指緊扣離隊,種種跡象,顯示二人已非最初僅是熒幕情侶咁簡單。

暗撻過氣亞姐

拍新劇日對夜對,加上男方施展猛烈追求攻勢,鍾嘉欣芳心暗動,同時亦重新審視拍拖六年的伍允龍之間的關係。可是,一心打算投奔煎 pang懷抱的鍾嘉欣,相信萬料不到,新歡竟然背著她一腳踏兩船。本刊日前收到消息,指煎 pang發力追鍾嘉欣期間,同時搭上 99年亞姐冠軍樓茜妮。知情人更提供多張相片,是今年 1月 15日,亞視員工為煎 pang慶生時拍的。從相中可見,煎 pang與樓茜妮十足糖黐豆,無論切蛋糕或大合照,樓都挨在男方身旁,當友人為煎 pang拍獨照時,坐在旁邊的樓亦不禁流露甜絲絲表情。

知情人透露:「煎 pang好少帶女友出席聚會,就算以前同 Eunis(姚嘉雯)一齊咁耐,佢都只係帶過出嚟一、兩次。不過呢幾個月我哋約親聚會,佢都同 Teresa(樓茜妮)一齊嚟一齊走。嗰次煎 pang生日, Teresa攞住個蛋糕,繑實煎 pang隻手上嚟。到食飯嗰陣,佢哋又你夾餸俾我,我夾餸俾你。有人笑佢哋眼寃,點知 Teresa就嗲曬聲咁話『哎吔!咁我係佢女朋友嘛!』當時煎 pang亦都笑笑口冇否認。跟住有口痕友問佢哋幾時結婚,呢一次兩個就你眼望我眼冇答到!」

情深望實

當晚食飯期間,樓茜妮經常情深款款望實陳展鵬,二人更不避嫌互相夾餸給對方,自製溫馨甜蜜場面。

自稱女友

據線人透露,當晚樓茜妮曾多次對著同枱的亞視幕後員工,自稱是煎 pang的女友,而陳亦沒有否認。當眾人起哄二人何時拉埋天窗時,二人只對望而笑,甚有默契。

撻著半年

愛火重燃

同是亞視出身的煎 pang和樓茜妮, 02年拍攝電視劇《萬家燈火》時曾傳出撻著,直至去年,二人在一朋友聚會中重逢,愛火重燃。

據知,樓茜妮自 99年當選亞姐冠軍後,拍劇不多的她,直至 02年和陳展鵬拍亞視電視劇《萬家燈火》結識,而未紅前的煎 pang,當時曾是樓的觀音兵。知情人透露:「嗰陣煎 pang朝朝陪 Teresa入廠,去到邊跟到邊,佢仲話 Teresa第一次拍劇,驚佢等得耐悶親,所以買定零食俾佢。不過煎 pang雖然係男主角,但亞視幾多人睇大家心照啦, Teresa本身又眼角高,佢一向唔掩飾要釣金龜做少奶,所以煎 pang追追下見冇行,都放軟曬手腳囉!」直至半年前,二人在一朋友聚會相遇,對著現時已是一線小生的煎 pang,樓茜妮態度明顯大不同,除主動約對方睇戲食飯外,據知本身住禮頓山豪宅的她,亦間中會到陳展鵬位於將軍澳維景灣畔的寓所短敍。女追男隔重紗,煎 pang難抵對方熱情下,二人火速行埋。

告白惹思疑

可是,已有秘密情人的陳展鵬,對著鍾嘉欣依然我心不死,早前公開在電台自爆對鍾「情根深種」:「終於明白前輩所講抽番出嚟係幾咁辛苦,嘉欣真係一個好好又好靚嘅女仔,要抽番出嚟,今次係有少少難度。」據知,煎 pang此番告白曾令樓茜妮起疑心,更試過質問煎 pang和鍾嘉欣關係,但煎 pang卻指和對方只是煲水新聞,是公司刻意營造熒幕情侶關係。因此二人爭吵完後便不了了之。

密密 send微信

雖然冇女友在身邊,但記者當日目睹陳展鵬多次撇甩家人,匿埋一邊 send微信和 send WhatsApp,十分鬼祟。

阿媽催拍拖

早前,本刊拍得陳展鵬和家人到赤柱食飯,當日煎 pang細佬更帶埋女友見媽媽。據知煎 pang除了早年帶過亞姐女友姚嘉雯回家外,再沒有帶過女友見家長,陳媽曾為此哦過煎 pang,催他快些拍拖。

六年情斬纜

這邊廂蒙混過骨,但仍被煎 pang冧到陀陀擰的鍾嘉欣,據知,已打算斬斷與伍允龍六年情。知情人透露:「其實冇煎 pang出現,嘉欣同 Philip(伍允龍)都已經好淡,始終兩個嘅事業愈拉愈遠,兼且兩個各有各空間聚少離多,先俾煎 pang有機可乘啫!」已逐步疏遠舊愛的鍾嘉欣,一心轉投新歡煎 pang懷裏,誰知道遇上情場雜食家,嘉欣 BB呢次真係兩頭唔到岸。周三( 5日),鍾嘉欣下午四點回電視城拍劇,一聽到記者提到煎 pang個名,即頭也不回直衝入閘,未有回應。至於陳展鵬,本刊連日致電他,但至截稿前仍未有回覆。

鍾嘉欣:同佢(煎 pang)好開心

多得大台多次造就鍾嘉欣和煎 pang合作,二人由熒幕情侶發展至緋聞男女,更多次斷正行埋。每次講起陳展鵬,鍾嘉欣都會甜絲絲說:「同佢合作好開心……都多謝公司,一齊行騷可以搵多啲!」《 FACE》圖片

直衝入閘

周三( 5日),著上大褸冇化妝的鍾嘉欣,乘的士到達電視城門外,記者上前訪問她時,她一聽到「煎 pang」個名,即急急腳衝入公司。

周三( 5日),著上大褸冇化妝的鍾嘉欣,乘的士到達電視城門外,記者上前訪問她時,她一聽到「煎 pang」個名,即急急腳衝入公司。

拒嫁伍允龍

鍾嘉欣和打仔伍允龍拍拖六年,感情低調但穩定,直至陳展鵬介入,二人感情隨即現暗湧。早前有周刊報道鍾、伍將於年底結婚,鍾斬釘截鐵回應:「假嘅,流到爆!暫時冇諗過結婚!」

微博示威

鍾嘉欣與陳展鵬正拍新劇《大藥坊》,兩人更不避嫌不時在微博傳情,又上載合照引人聯想。日前兩人拍出海戲,嘉欣又在微博透露「天氣好心情好」。有新歡在身邊的她,心情靚爆。

一炮過買禮頓山

有鋪嗒亞姐癮的煎 pang,除了早前和亞姐冠軍姚嘉雯秘戀外,近半年亦收埋同是亞姐出身的樓茜妮。今年 36歲的樓茜妮,比陳展鵬細一年,生於香港,早前隨家人移居美國,因參選 1999年「亞姐」奪得冠軍和最上鏡小姐入行,在亞視 5年只拍過 6套劇。事業一池死水,反而緋聞多籮籮,而且傳親的,統統是非富則貴的猛人,除了陪林百欣長子林建名出席晚宴而傳緋聞外,更試過與已故中國國家副主席王震之孫 Jason拍拖。

04年她離開亞視,淡出幕前,自稱幫助其父經營珠寶生意。而她現居跑馬地豪宅禮頓山,是 10年以個人名義以 2,180萬購入,該單位現已升值至近 3,000萬,而據資料顯示,她更是一炮過冇做按揭買樓,可見她財力豐厚。

眼角甚高的樓茜妮,出手例不虛發,更試過和前國家副主席王震之孫 Jason拍拖,但二人關係只維持一年多便分手。《蘋果日報》圖片

樓茜妮早年和林建名出席一宴會傳出緋聞,林建名父親林百欣更公開叫樓做「新抱仔」。

多女爭

陳展鵬 5呎 9吋高靚仔又有吸金潛力,貴為大台「筍盤」,由亞視過檔短短四年,戀情緋聞從未停過,有如唐僧肉,人人爭住食。

鍾嘉欣 炒車斷正

29歲的鍾嘉欣,多次傳出與拍拖 6年的伍允龍情變。與煎 pang合作《巨輪》時傳出被男方力追。去年 10月遭記者撞破男方出動百三萬名車接送女方去港澳碼頭,結果炒車斷正。事後女方速離現場,託詞話搭「順風車」,「鵬欣戀」曝光。

貝安琪 女追男

煎 pang拍《巨輪》時,除與鍾嘉欣傳出緋聞,亦與同劇貝安琪咀出愛火,貝及其母出口術狂讚陳。但有傳男方只當女方是散餐,拍拖數月便告分手。

李詩韻 李綺雯 爭仔

與李詩韻及李綺雯(𡃁妹)合作拍《情越海岸線》,傳兩女爭「筍盤」,𡃁妹大讚男方夠 gentleman,而李詩韻則假戲真做向陳投懷送抱,坐陳座駕齊齊開工,宣示主權。

姚嘉雯 真女友

過檔大台前,煎 pang與亞姐冠軍姚佳雯拍拖,發展到同居階段。可是在大台高層施壓下與姚分手。據知當時姚傷心欲絕,要生要死。

筍盤接班人

陳展鵬過檔無綫短短幾年躍升一線,而且劇接劇拍到無停手,歌星出身的他又四出登台,年賺超過五百萬。雖然唔算搵好多,但乖仔唔爛蒲性格,卻吸引不少女星自動埋身,繼馬明後,堪稱另一筍盤。

其他影片
  • 陳展鵬秘密女友 樓茜妮大起底


鍾意就快D Share啦!