網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月21日 星期五

[忽然1周 969] 王馨平李樂詩真福氣 李樂詩,王馨平,MW,




睇王馨平面圓圓(中),李樂詩(右)亦有肉地,就知幸福呢樣嘢,真係有樣睇。細路女 Gin Lee要識揀嘞。

媽咪姐

王馨平李樂詩真福氣

上星期,王馨平( Linda)同李樂詩、 Gin Lee喺會展開慈善騷,兩位嫁咗人嘅靚太性感登場,低胸又露腿,老公都無詐型,仲全力支持佢哋擇日再唱!

咁啱近排同為寶記小花嘅黎瑞恩鬧離婚,王馨平仲俾記者猛追問,但佢只係話:「為咗保護好朋友,其他嘢都唔講嘞,只可以講,做朋友係講心,我哋經常約去唱 K㗎!」媽咪姐就只想講,嫁入豪門有時真係把鬼,好似王馨平同李樂詩咁,搵個愛錫、支持自己嘅老公先最 happy呀。

大劉女友呂麗君都有出席慈善騷支持。

李樂詩同音樂人 Ted Lee婚後生咗兩個寶貝仔。呢晚李太大曬佢哋嘅肉照,肥嘟嘟, cute到不得了呀!



鍾意就快D Share啦!