掃呢頁CODE去手機

2014年2月21日 星期五

[忽然1周 969] 楊愛瑾徐子淇 兩種情人節 徐子淇,楊愛瑾,MW,




郭永淳發現媽咪姐後,表現愕然,後來仲撇低女友,自己先行離開。

媽咪姐

楊愛瑾徐子淇 兩種情人節

上星期五係情人節,媽咪姐喺中環行街,見到徐子淇及楊愛瑾分別準備同情人燭光晚餐。楊愛瑾喺情人節生日,當日佢同男友、永安太子爺郭永淳行超市,兩個喺超市不時左望右望,十分小心,仲好快買咗少少凍肉就走人。不過去到收銀處,郭永淳發現媽咪姐,佢二話不說立刻鬆人,留低楊愛瑾自己一個搭小巴返愛巢,認真慘情。

其他影片

楊愛瑾同郭永淳買咗一件西班牙黑毛豬同澳洲肉眼扒,連埋其他食物,都係一千蚊有找。

男友極速鬆人,楊愛瑾只好一個人搭小巴走。佢等小巴都等咗十分鐘左右,都咪話唔慘。

徐子淇大方曬幸福

同日晚上,媽咪姐喺四季酒店樓下撞到徐子淇。原來佢約咗老公李家誠喺六樓食法國餐。雖然子淇有三個保鑣護身,不過見到媽咪姐都好客氣,仲派利是俾媽咪姐㖭。徐子淇同楊愛瑾都係同富二代談戀愛,一個愛得大方、一個愛得閃縮,唔使講,都知邊個開心啲啦。

雖然有保鑣跟身(左),但徐子淇好醒目,老遠已經見到媽咪姐,仲笑曬派利是,幸福到呢!

媽咪姐跟埋入𨋢,徐子淇一面詐嬌一面話:「你唔好影啦!」而保鑣就盡量遮掩鏡頭。

同場加映 李玟都好幸福㗎!

除咗徐子淇,媽咪姐當晚仲見到天後李玟同丈夫 Bruce到四季酒店撐枱腳,過一個又浪漫又豪氣嘅情人節。

其他影片


鍾意就快D Share啦!