掃呢頁CODE去手機

2014年2月28日 星期五

[忽然1周 970] 徐小鳳開騷舊衫新着 徐小鳳,MW,




媽咪姐

徐小鳳開騷舊衫新著

87年徐小鳳開演唱會個主題叫《日立金光燦爛徐小鳳演唱會》,上星期 65歲嘅小鳳姐再再再開騷,主題就叫《依然金光燦爛徐小鳳 2014演唱會》,「金光燦爛」呢四粒字用到今時今日。

所以媽咪姐相信神級歌手嘅小鳳姐,一定係一個好念舊嘅人。就講佢今年開騷,好多嘢都係之前幾年演唱會用過,好似拜神著嘅粉紅色外套、幾乎係佢 icon嘅波點裙,仲有嗰對金色厚底鞋,啲款就算冇十足,都有九成似。媽咪姐相信做小鳳姐嘅形象設計真係 easy job。

14年 拜神

小鳳姐著去紅館拜神嘅粉紅外套,同 06年開騷前拜神嗰件一模一樣。唔通小鳳姐貪件外套好意頭?

14年 金鞋

今年呢對金色厚底鞋同曾經俾記者笑佢著足十年嗰對其實都好相似,只不過就係少咗鞋頭個金蝴蝶。

04年

14年 波波裙

05年

小鳳姐開騷,當然唔少得波點裙。睇真啲,上次嗰條係低胸大傘裙;今次呢,就改為修腰魚尾同加咗小外套。



鍾意就快D Share啦!