網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月18日 星期二

薛凱琪陪仔歐遊情人節1 on 1 薛凱琪,熱門,情人節,




「圈中盛女」薛凱琪(Fiona)男伴兜兜轉,更被揭早前與「翻版洪永城」lawt於情人節把臂歐遊,1 on 1獨對!

大個女的Fiona近年愈來愈有女人味,不乏狂蜂浪蝶埋身!

身在歐洲的Fiona,近日被網民發現與網名lawt、貌似洪永城的男伴在德國柏林遊玩,懷疑兩人秘密拍拖,lawt的Instagram更有不少兩人合照,Fiona更與父親為他慶祝生日,關係親密!據知,忙爆的Fiona難得有個短假期,相約lawt及湯駿業歐遊,豈料湯駿業因舞台劇臨時甩底,造就Fiona與「翻版洪永城」二人世界,而lawt從事幕後剪片,曾跟不少藝人合作。

Fiona坦言對方是相識了十幾年的同學,她笑說:「聽到啲人以為我哋拍拖,我哋兩個想笑死,有粉絲都猜測佢係咪我男友,我絕對唔係同佢拍拖,亦冇可能拍拖。」她還踢爆對方名草有主,亦絕非她那杯茶:「佢唔想我做佢女朋友,我都唔想佢做我男朋友,大家望住對方就好似兄弟、姊妹!」強調自己單身的Fiona笑言在情人節離開香港是好事,亦明白大家關心其感情狀況:「呢啲冇得加油,等天父安排,我相信時間一對就會出現!」她又透露在歐洲參觀了很多美術館,也欣賞了很多街頭藝術,並會順道為歌曲MV拍攝花絮,為其後執導的MV取靈感。

湯駿業不忿被搶

曾與Fiona傳緋聞的湯駿業形容老友與lawt的緋聞是笑話,他笑說:「以我同Fiona嘅親密關係,佢兩個如果真係拍拖,我切乜都得!我絕對唔信,早知我又去,再同佢傳緋聞宣傳嚇個音樂劇。」Fiona老友鄭融坦言也認識lawt,但不相信兩人拍拖。

大個女的Fiona近年愈來愈有女人味,不乏狂蜂浪蝶埋身!



鍾意就快D Share啦!