掃呢頁CODE去手機

2014年2月27日 星期四

[壹週刊 1251] 長期抗爭 拍唔到劇 張達明痺住搞笑 張達明,M1,




雖然曾因誤服中藥中毒,但張達明仍有睇中醫,更到勝利道的中藥鋪取藥。

探熱針

長期抗爭 拍唔到劇 張達明痺住搞笑

年半前確診患上鼻咽癌的張達明,現時雖然已康復,不過因為曾飲錯中藥,引致重金屬中毒,傷及神經至今未癒,手腳仍經常嚴重麻痺,令他無法接拍劇集。但考慮到一對仔女只得十二歲及九歲,為將來生活著想,達明復工出任無綫藝訓班導師,下月七日,更正式復出舞台,與農夫合作舉行棟篤笑,又放聲氣接內地騷。為頭家,痺住做。

拒樂易玲好意

抗癌成功的張達明火速復工,近日正埋首為三月七日的棟篤笑度橋。

「度橋完全難唔倒達明,但一場騷要做兩個半鐘,最擔心係體力係咪應付到,加上之前化療傷咗把聲,所以佢先搵『農夫』做拍檔,幫輕啲!佢兩個都好幫手,無計較錢多錢少。依家達明同『農夫』各自分開度,三月會開始正式排!」張達明身邊人說。

雖然體重已比最輕時回升十多磅,但身體仍然虛弱,加上抗癌期間曾飲錯中藥,引致重金屬中毒,傷及神經線,手腳至今仍經常麻痺。

「當時達明體內鉑金比正常人超出六十三倍,其實好危險,要洗血清除體內毒素,但已經傷到神經線,手腳經常出現麻痺,做咗一段時間物理治療,情況先改善咗啲,但手指仲係唔夠靈活,有時打字都要老婆同仔女幫!」

康復不足半年,達明已復工出任無綫藝訓班導師,去年底再續約,收入以騷錢計,但因為手腳麻痺,令他無法接劇。

「有次達明同樂易玲食飯,樂小姐叫佢客串拍劇,但無綫拍劇時間日夜顛倒,莫講話有手腳麻痺,佢嘅體力根本應付唔到,所以都拒絕咗!」

張達明的波子 jeep門鎖忽然出問題,最後要夾硬扯,才將車門打開。

上週日(二月二十三日)下午二時,張達明一個人到勝利道買飯盒,再返屋企開餐。

放棄留學計劃

雖然已經賣樓吐現減輕負擔,但租住何文田山每月租金四萬,一對子女年紀尚小,達明唯有復出搞棟篤笑賺錢,為家人未來鋪路。

「醫生都有提醒佢盡量要休息,所以佢會揀啲輕鬆嘅 job嚟做,好似幫林子聰寫緊劇本,搵人拍檔做棟篤笑,佢仲放聲氣可以接內地騷,只要即日來回,佢都可以應付。」

已捱過抗癌最辛苦階段,現時張達明定時覆診外,亦有睇中醫,一對子女更是他精神上的推動力。

「達明對仔女好乖,讀書成績又好,以前打算等啲仔女再大啲送佢哋去外國留學,但依家唔諗啦;對仔女亦唔想老豆辛苦,想留喺身邊,達明去做物理治療,或者喺屋企附近公園散步,對仔女同老婆都會陪埋去。」張達明好友說。



一對仔女是張達明的心肝寶貝,他更在微博展示女兒畫的父親節咭。

張達明與農夫合作,三月舉行六場棟篤笑。

達明大讚女兒獲「優異生」佳績,令他很驕傲。

康復不久,張達明便復工為無綫藝訓班任導師。

套現應急

12年,張達明證實患上第三期鼻咽癌後全面停工,醫病試勻中西醫偏方,使錢如倒水;由於還有一個 12歲仔和 9歲女讀緊書,屋企開支大,難單靠老婆何念慈收入撐起頭家。 12年尾,張達明將西貢獨立屋出售套現,以便應急之用。



鍾意就快D Share啦!