網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月25日 星期二

古巨基再傳婚訊: 會考慮人生大事 古巨基,




古巨基再傳婚訊: 會考慮人生大事

2014-02-24 23:07:00



古巨基同Lorraine再傳婚訊,基仔話若然發生,必定通知大家。

古巨基同助手女友Lorraine近日傳婚訊,早前佢去美國舉行演唱會時,有歌迷直問佢係咪到當地秘婚,當時基仔即話係去當地開騷而已。

喺今晚英皇春茗上,記者恭喜佢,基仔即詐傻扮懵,問佢係咪今年結婚,佢就話:「由得我啦,我去到熟透年紀,我都會去考慮人生大事,首先多謝大家關心我成家立室,若然真係發生,一定會通知大家。」

基仔又話喺呢方面(指結婚)毫無經驗,所以乜嘢時間以及形式都未知道。咁向女方求婚未呢?佢就話:「嚇?依家唔興呢啲,等我睇完《星星》(來自星星的你),睇下有乜嘢啟發。」

基仔表示自從爆出婚訊傳聞後,身邊好多人都問佢,就連父母都問佢,基仔話:「若然佢哋都問,即係未發生嘅事。」

咁Lorraine幫佢度期未?基仔話:「我個期喺佢手上,邊使度?(周慧敏暗地替你歡喜?)佢幫我暗地歡喜好多年,佢成日鬼鬼馬馬,總之真係發生,一定通知大家。」



基仔表示唔興求婚喎。(攝影:陳順禎﹑陳慧安)



基仔今晚喺春茗好風騷。



笑到呢....



講到手指指



同老友兼女神周慧敏合照。



鍾意就快D Share啦!