掃呢頁CODE去手機

2014年2月5日 星期三

富商男友拖女星出埠 吳佩慈就生得:我當場就笑出來 吳佩慈,




富商男友拖女星出埠 吳佩慈就生得:我當場就笑出來

2014-02-05 08:00:00



就係因為識著個富商男友,未婚懷孕生完先結婚,以致傳聞多多。俾佩慈唞下啦。

34歲嘅九頭身美少女吳佩慈懷孕九個月,都就快生得,之前傳其富商未婚夫、即香港融匯資本有限公司CEO兼澳門永利酒店股東紀曉波唔肯同佢結婚,更有報道繪形繪聲咁,話紀曉波曾經同吳佩慈講:「你要生小孩我給你錢到國外去生,但要結婚不可能。」事後吳佩慈連聲否認,指報道失實,仲話要控告該周刊。

隨著臨盆日子越近,傳聞又起。噚日有有周刊報道指,呢位香港融匯資本有限公司CEO、澳門永利酒店股東紀曉波,明知吳佩慈下月就生得,但安頓好吳佩慈一個喺香港安胎之後,就同另一個女明星去咗澳洲度假,結果吳佩慈要獨個兒留喺香港過年。

吳佩慈接受訪問時,澄清謂:「這種八卦簡直是妄想症,我聽到時當場就笑出來,不可能的事情啊,就當作過年聽到大笑話。」佢話男友的確有去澳洲,不過係做嘢,唔係同女星出埠:「他之前是有去澳洲出差,但只有3、4天,每天換一個城市忙得要命,我們有空就視訊,哪有甚麼空檔去帶女明星。」

因為紀曉波實在太低調,故傳聞更是層出不窮。吳佩慈話佢唔想理不實報道,仲笑未婚夫:「他做事業就認真的默默經營,而且又不是長得像金城武這麼帥,是要多高調?」雖然唔靚仔,但吳佩慈表示對方係以大方同細心嚟打動佢,兩人於2012年拍拖,1年後曾分手,去年因為吳佩慈愛犬患病,男方天天關心病情,再次打動芳心。

吳佩慈話家陣專心安胎,農曆年係咁博命食,仲重咗10公斤:「Baby為了在肚子拼命長大,讓我現在滿腦子都在想吃的。」



閒著無事,吳佩慈學整蛋糕過日神。





之前陪男友去美國開會,仲喺網上大曬幸福,粉碎分手傳聞。



個肚籮咁大,下月就生得喇!



鍾意就快D Share啦!