網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月17日 星期一

徐濠縈跑畢全馬 生仔開綠燈 徐濠縈,

video


徐濠縈跑畢全馬 生仔開綠燈

全馬初哥齊中招 「肯雅徐」預告生仔開綠燈

昨日是一年一度渣打馬拉松,天氣雖然寒冷,但仍吸引不少藝人參加比賽;賽事分別於尖沙嘴和北角兩邊起步,在尖沙嘴起步的藝人分別有跑全馬的徐濠縈、張致恒(Steven)和陳山聰。被老公陳奕迅(Eason)封做「肯雅徐」的徐濠縈昨早6時40分起跑,終以3小時52分完成,得知成功打破好友陳冠希的3小時55分紀錄,即興奮到「Yeah」一聲!



■阿徐完成全馬後好開心,笑言可以生多十個。

【全馬:3小時52分】

曾到世界不同地方參加馬拉松賽事的阿徐,覺得香港的路最「難搞」,她說:「一開始先要衝出人群,又要進出隧道三次,一入隧道都好抓狂,西隧一段仲爭啲抽筋。」 每位完成全馬的選手均獲贈一個紀念獎牌,阿徐直言是踏入40歲前最好的禮物。問她為何老公沒有一起跑?阿徐甜絲絲說:「佢情人節前兩日已陪我跑,係最好情人節禮物,因佢正日要開工。」明年會否再跑?她說:「如果我冇BB,咪跑囉!我跑完全馬就乜都得,生多10個都得!」早前Eason自認無幹勁生仔,還灰爆表示不能強制性,似暗指阿徐不願意,但如今老婆突然開綠燈,令Eason追仔有望。



■阿徐與Eason育有一女康堤,有指Eason一直想追仔。資料圖片

Steven抽筋要休息

Steven和陳山聰則分別以5小時35分及4小時39分完成賽事,去年因舊患跑不完全程的Steven覺得今年成績比預期好,他說:「諗住要六個鐘先跑完,全程抽足九次筋,喺西隧口坐咗15分鐘先可以再跑。」問有沒有人認出他?他笑道:「個個都認得我係關智斌。」關智斌賽前已取笑Steven:「希望閂門前佢返到嚟,我特登攞相機幫佢影相。」Steven還透露稍後會去荷蘭參加馬拉松,順道跟媽咪一起探婆婆。而陳山聰賽前亦自爆有美人在終點等候:「我外甥女特登喺澳門過嚟同我打氣!」他揚言明年要再參加比賽及安排更多時間練習,問之前是否掛住跟何超雲拍拖而少練習?他說:「唔關事,係呢半年先開始練。」

採訪:譚倩宜、馬建華

攝影:陳俊強



■張致恒(中)完成全馬,與好友關智斌及鍾舒漫合照。

張致恒

【全馬:5小時35分】

關智斌

【10公里:52分】

鍾舒漫

【10公里:1小時17分】



■陳山聰表示外甥女專程由澳門來港為他打氣,開跑前他更應參賽者之邀影合照(右圖)。

【全馬:4小時39分】





鍾意就快D Share啦!