掃呢頁CODE去手機

2014年2月19日 星期三

秋生寸成龍 出 秋生,成龍,黃秋生,

video


馮仁昭四圍超:秋生寸成龍 出𤓓事書 - 馮仁昭

認錯威廉做哈里 秋生寸成龍出糗事書

黃秋生同葉童噚日喺西環出席電車公司慶祝110周年嘅記者會,秋生曾經因為選演藝人協會會長同演協秘書長陳芷菁起爭執,最後秋生宣佈棄選,噚日問秋生𠵱家由成龍做會長呢件事,佢話:「咁咪好囉,佢德高望重,不過佢早啲出聲仲正,唔使我搞到一褲都係!」

之不過成龍經常失言,最近仲認錯咗威廉王子係哈里,搞到成為國際笑話,秋生就話:「精采呀,可以出番本紀念冊,我憑乜嘢教人呀?你哋唔好玩我啦!」秋生又話收到訊息,加入演協唔使交會費喇,不過冇興趣參與會務,因為身為藝發局委員嘅佢話藝發局已經好多會要開喎。



■黃秋生噚日話成龍做演協會長應該早啲出聲,唔使搞出咁多風波。

葉童難忘禁片

葉童就爆老公陳國熹追佢時都有遊電車河,因為大把時間傾偈夠浪漫喎。葉童仲話第一部戲《烈火青春》,因為湯鎮業同夏文汐嘅大膽激情戲喺電車上拍,結果搞到被禁,好在兩個月後套戲重新剪接上到畫咋!

撰文:馮仁昭



■成龍認錯威廉王子係哈里,成為國際笑話。

資料圖片



鍾意就快D Share啦!