網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月11日 星期二

負面新聞纏身 楊崢自爆少見Bosco: 大家都好忙 Bosco,楊崢,黃宗澤,




負面新聞纏身 楊崢自爆少見Bosco: 大家都好忙

2014-02-11 14:06:00



負面新聞纏身嘅楊崢自言,EQ其實係一般。(攝影:葉君海)

楊崢被爆出同黃宗澤(Bosco)拍拖之後,自自然然就成為大眾焦點。頭先都講過,商台新春團拜一班同事都係圍住佢段戀情嚟笑。佢自己就話唔尷尬,因為團拜要開開心心喎。

佢同Bosco一公開拍拖,負面新聞就開始出現喇,不過佢就話冇同Bosco傾返啲新聞,甚至連見面都少,因為大家都好忙喎。Bosco又話過,太多新聞出現,會影響佢哋兩個之間嘅了解,楊崢就答話:「佢話咩就咩啦,我尊重佢嘅講法。」好一副嫁雞隨雞嘅回應咁喎。

提到雜誌指佢因為搶黃佩霞老公,兩人因而交惡,佢就冷靜咁回應喇:「呢個係多年前嘅不實報道,我同佢(黃佩霞)大家認識嘅,但係大家朋友圈子唔同。」記者讚佢EQ高,佢就笑住話:「一般啦﹗」



楊崢繼續否認不實報道。



商台新春團拜,場面熱鬧。



楊崢今日成為焦點人物。



開心到見牙唔見眼。



鍾意就快D Share啦!