掃呢頁CODE去手機

2014年2月5日 星期三

[FACE 350] 蕭正楠閃避翠如 BB 翠如,蕭正楠,黃翠如,MF,




影大合照嗰陣,翠如 BB成個人挨落蕭正楠張凳度,而蕭正楠見到咁,即刻閃開咗,到咗影合照時,個樣仲有啲尷尬。

FBI

蕭正楠閃避翠如 BB

蕭正楠同黃翠如最近因為拍新劇《師奶 Madam》而爆緋聞,搞到蕭正楠正印女友何傲芝要同親友哭訴咁話。

可能因為之前同翠如 BB拍劇嗰陣玩得太埋容易被人覺得佢哋有景轟,所以上星期《師奶 Madam》搞煞科宴, FBI就發現蕭正楠刻意避開翠如 BB,唔再同佢黐埋。之後二人勉強企埋做訪問,蕭正楠同 FBI講:「我同佢係好朋友,當佢係契細佬咋!」而黃翠如亦都夾好口供話:「我當佢契大佬,唔怕佢女友何傲之呷醋,當劇集宣傳囉。」如果真係冇嘢,避乜呢?

二人好刻意咁不斷黐實其他演員,翠如 BB黐黃智雯同簡慕華;蕭正楠就黐曹永廉,全晚都冇傾過一句偈。



鍾意就快D Share啦!