網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月19日 星期三

[FACE 352] AV女優$980任影 MF,




丘咲愛美莉(左)同埋友田彩也香喺日本已經係有名氣嘅 AV女優,今次嚟到香港做私影模,全部 pose自動波,表現專業。

FBI

AV女優$980任影

龍友界真係愈來愈多花臣,喺酒店拍私影、影校服影內衣,已經滿足唔到佢哋, FBI發現,最近開始興起影日本 AV女優。

來自組合「 BRW108」嘅日本 AV女優,丘咲愛美莉同埋友田彩也香最近專程由日本飛嚟香港,出席喺觀塘工廈私影會。

FBI當日都有去八卦吓,每位龍友只需$980就可以任影 2個鐘頭,二人會着三點式同水手校服,畀$1,280仲可以拍埋片添!名氣較高嘅友田同 FBI講:「來港搵錢好開心,估唔到香港 fans咁熱情,我知道自己喺香港啲討論區都好多人討論,真係好開心。」主辦單位負責人 Barry仲爆二人已跟 2位香港導演見過面,大家分分鐘會喺港產片見到佢哋咁話。

兩位女優總共出席咗 4場攝影會,每場 30人,場面都幾噓冚。如果以每人平均收 1千蚊嚟計, 4場結束,主辦單位「 We are Entertainment」便穩收 12萬。不過負責人唔肯講請 AV女來港成本,話旨在宣傳,冇乜錢賺。

影完一堆龍相,仲可以同兩位攬住合照,其中一位「龍友」更係女性(右)。

私影包泳衣及水手服。 25歲嘅友田彩也香有 AV界板野友美之稱,當日亦較受龍友歡迎。



鍾意就快D Share啦!