網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年2月19日 星期三

[FACE 352] Jeana許亦妮前度夾定腳 許亦妮,美女o靚模,Jeana,MF,




未入場前, Jeana係同二個朋友一齊,但入咗場之後,要點坐唔使 FBI多講啦!

FBI

Jeana許亦妮前度夾定腳

何佩瑜( Jeana)喺農曆年被指孖咗許亦妮舊愛、太陽娛樂集團有米高層盧啟邦( Andrew)同遊東京,事後 Jeana否認,但就承認的確去咗日本。

Andrew曾跟許亦妮拍拖,上年年尾分手後, Andrew經常被爆同唔同女星交往。《蘋果日報》圖片

上週二( 11日) FBI去 UA時代睇《華爾街狼人》嘅時候,咁啱見到 Jeana,而喺佢身後不遠處,竟然係 Andrew,明顯前後腳去睇戲;而大讚套戲好睇嘅 Jeana其實當晚未完場就走人,冇耐 Andrew亦失蹤,唔使 FBI多講啦!



鍾意就快D Share啦!