掃呢頁CODE去手機

2014年2月26日 星期三

[FACE 353 ] 迷上千頌伊的唇 千頌伊,MF,




星星報告

迷上千頌伊的唇

一眾港星細數完《星星》至愛場面,輪到女神千頌伊(全智賢)的自然彩妝出場。其實劇中,全智賢唔會好似港女同台妹般用上勁假眼睫毛扮大眼,反而著重突出佢一對性感嘴唇,因此千頌伊用過的唇膏及唇彩近期成為靚唇指標。

本刊記者專程於首爾搜刮「頌伊女神」於劇中用過的 YSL及韓牌 IOPE的唇膏及唇彩,因為《星星》效應影響,大把港女及韓妹爭住買,當中首爾以 IOPE的 44型號唇膏最受歡迎,一早賣斷市;而香港方面就以 YSL的唇彩最誇張,其中 202及 105型號亦斷貨。

IOPE

型號:#44 Forever Pink

價錢:$204

大斷貨

記者親身到首爾明洞採訪,走訪了 3間當地的 Aritaum(韓版莎莎)化妝品專門店,所有 44號唇膏均賣斷市,最快也要下個月才有新一批貨供應。留意化妝櫃位也貼上全智賢塗上 IOPE唇膏的劇照,想唔賣斷都唔得啦。

韓國配額制

全智賢出席船上婚禮一幕用上 Iope的 44號鮮紅唇膏。由於鮮紅唔易 carry,所以至今仍有貨供應。

全智賢於《星星》內,最常用就是珊瑚色及粉紅色系唇膏及唇彩,若要出席隆重場合,全智賢便會塗上高貴的鮮紅色。記者到明洞嘅韓版莎莎 Aritawn採訪,發現這支 18號的鮮紅唇膏仍有貨,不過售貨員提醒:「由於《星星》大受歡迎,唔少女士跟買千頌伊使用的 IOPE唇膏,所以公司下令我們每間分店只能有每款 6支,所以想買要快。」

少貨  IOPE

型號:#18 Classic Red

價錢:$195

香港:要全智賢嗰隻

至於香港,最搶手係全智賢所用的 YSL 202型號唇彩,據 YSL化妝櫃位售貨員表示,由 1月中開始已大把香港及國內女士搶購,搞到斷曬貨,候補都要一個月後先攞到貨。雖然全智賢並無幫 YSL出任代言,但 YSL香港事務所公關 Wendy亦承認:「《來自星星的你》絕對幫我哋嘅銷售率增長好多,好多全智賢用過嘅唇彩同唇膏都斷曬貨,就算顧客加入 waiting list都要等起碼一個月,所以好多客就算係類似嘅顏色都買咗先。」頌伊女神效應,真係誇張!

YSL化妝櫃位售貨員向記者表示,唔少顧客直接去櫃位問:「我要全智賢嗰隻唇彩。」由於顧客冇型號資料,所以售貨員往往要左搵右搵。

斷貨  YSL

型號: Gloss Volupte#202 Rose Jersey

價錢:$260

全智賢化妝師:用粉紅或紅色的 lip locker

全智賢做得女神,單靠一隻誘惑紅唇未必夠吸引,仲要配合其他化妝配合先至完美。本刊搵到曾幫全智賢任化妝師的 Sunny Youn教化千頌伊的女神妝貼士。

Sunny說:「首先眉方面,不宜用眉筆或眉粉,只要用透明眉 gel將眉毛梳齊便可。眼影方面,用 peach色的眼影便很自然。眼睫毛,一向都不貼誇張的眼睫毛,只在眼睫毛中間的空隙貼上一束束的睫毛。眼線一定不可像一般韓妹拉長眼線,只畫內眼線。塗胭脂時,應用自然的粉紅色。最後,用粉紅或紅色的 lip locker。」

Sunny(左) 10年前,於全智賢拍攝電影《野蠻師姐》時,擔任她的首席化妝師。最近 Sunny亦來港與香港美容達人 Meegan Seak合作開班教授韓式化妝,更與港星衞詩雅(右)成為好友。

劇中,全智賢亦愛用帶粉橙的珊瑚色系唇彩,效果自然青春。

另一款型號 203,雖然有貨,但所剩無幾。記者本到崇光百貨公司的 YSL櫃位購買,但因缺貨,最後要去到時代廣場的連卡佛櫃位先買到。

少貨  YSL

型號: Gloss Volupte#203 Corail Gandoura

價錢:$260

千頌伊件件名牌 星級造型師 Ricky Kwok:名牌唔會贊助港劇

劇中千頌伊幾乎每套衫都係名牌,而且由身高 173cm的全智賢演繹簡直無得彈。

身在米蘭欣賞各大名牌秋冬時裝騷的星級造型師 Ricky也有留意《星》劇,他大讚全智賢於劇中有 8成造型無得彈,更話港劇女主角的衣著打扮根本無得比,「各大名牌根本唔會贊助香港電視劇。我唔可以話演員質素問題啦,出來的感覺唔會有時代感囉。」

Good 大熱桃紅

上電視最緊要顏色搶眼,呢個已經中 point。呢個顏色呢兩季都好流行,不論冬天或夏天都見到。

Chanel F/W 2013套裝 tweed售價待定

有霸氣

有一種好攝人的霸氣,好壓場,好有型,真正將明星的風範演繹出來。

Celine F/W 2013紅白藍大衣約$28,000

啱性格

Trench coat來來去去都係黑灰藍白顏色,今季呢個牌子用上湖水綠呀、粉紅呢啲好 Baby咁嘅顏色,帶出好柔情嘅感覺,將 Trench Coat好硬朗嘅設計配合柔情顏色,好配合佢喺劇入面嘅性格。

Burberry Prorsum S/S 2014乾濕褸約$55,000

靚睡衣

一眼望落條裙有啲似睡衣,好似佢喺屋企嘅感覺。睡衣有時可以著得好新潮,睇得出佢有悉心打扮過。

Gucci resort 2014 Tea dress約$15,000

Bad 太𡃁妹

唔係咁襯佢,如果佢唔係紮呢個𡃁妹頭會更加好睇。

Fay snoopy hoodie外套約$10,000



鍾意就快D Share啦!