掃呢頁CODE去手機

2014年3月7日 星期五

[忽然1周 971] 歐美觀眾唔 buy《星星》 星星,來追星星的你,MW,




結局篇講都敏俊(金秀賢)消失 3年後, 2017年又突然重返地球,出現喺頒獎禮同女神千頌伊喺紅地氈擁吻。單係呢幕,粉絲真係睇到一邊笑一邊眼濕濕,陰功!

出外埠

歐美觀眾唔 buy《星星》

熱爆亞洲韓劇《來自星星的你》上周四( 27號)已經大結局咗,到依家都過咗成個禮拜啦,但仲係餘溫未降!呢幾日媽咪姐行到邊依然「千都情侶」不絕於耳。真係唔到你唔服。不過呢,歐美方面,唔知係咪唔抵得人哋咁紅,竟然對《星星》有另類觀感噃。

歐美觀眾喺網上話外星人同地球人戀愛故事唔新鮮,因為美國喺 60年代已經有呢類題材,加上韓劇節奏慢啲,尤其講都敏俊同千頌伊要去到第十集先開始有戀愛 feel,老外觀眾認為拖拉,兼不可思議!而《加拿大星報》仲認為《星星》內容唔耐熱,退燒速度會好快咁話。

事實上歐美夠鍾意套套劇做完一季又一季

幾乎晚晚同牀共枕,卻只係談天說地,老外又話不切實際,攞戲嚟做喎!

話之老外對劇集雞蛋裏挑骨頭,左抽右秤,人哋套劇依然紅遍亞洲,雙賢更係人氣及收益都賺到盡,真係開心到呢。

鹹魚青菜各有所好,係佢哋唔抵得啫!

申成祿變大奸狗

雖然歐美啲老外唔 buy《星星》,但近期三地傳媒嘅 talking point幾乎仍然係《星星》,而且範圍都唔止「千都情侶」,連其他演員都一樣備受關注,當中申成祿飾演嘅大奸狗李載京就最搶!

申成祿一向俾人嘅印象都係 cool man一族,今次飾演擁有反社會人格嘅殺人魔,完全 fit曬。就因為太入型入格,竟然乞人憎到有人話佢同「 Kakao Talk」(即係跟 line差唔多嘅通訊 app)入面隻貼圖狗好似喎!唉,媽咪姐都唔知戥申成祿開心定無奈囉?

奸到出汁嘅申成祿被惡搞話跟「 Kakao Talk」貼圖狗相似,真係抵死兼刻薄。

飾演大佬李載京嘅申成祿(左)同演細佬李輝京嘅樸海鎮,兩人個樣睇落又真係有啲似喎!

申成祿喺戲中一出現惡念,就會不時轉動手上戒指,哈「星」迷話一見佢呢個動作,會不期然毛骨悚然。



鍾意就快D Share啦!