掃呢頁CODE去手機

2014年3月7日 星期五

[忽然1周 971] 陳凱琳一家相機食先 凱琳,陳凱琳,MW,




陳爸成晚揸住相機影餸多過食嘢,陳媽同凱琳亦好合作,等陳爸影完先開動。

媽咪姐

陳凱琳一家相機食先

因為一套《星星》,搞到個個好似中曬韓劇毒咁,除咗迷戀都教授同千頌伊外,連劇入面嘅周邊物品都唔放過。好似千頌伊鍾意食炸雞同飲啤酒,西貢嗰間專食炸雞嘅餐廳,呢排就日日排曬長龍,真係誇張到你唔信?

其他影片

嗱,呢晚就見到今屆港姐冠軍陳凱琳同阿爸阿媽都走咗去食韓燒。話時話,呢間餐廳除咗炸雞同韓燒出名之外,嗰度啲韓仔侍應同樣出曬名正㗎,可惜陳凱琳只顧睇 menu同影相,根本就唔得閒睇靚仔!陳爸呢,就每道菜一上枱先攞部相機係咁影,人未食就俾相機食先。陳氏一家果然齊心!

陳凱琳同陳媽一坐落,就聚精會神搵正嘢食。

最後仲搵個靚仔侍應幫佢哋揸機,影番張全家福。

因為千頌伊一句:「炸雞怎能沒啤酒?」令「星迷」為之瘋狂。雖然 H7N9肆虐,仍然排曬隊食炸雞。中「劇」毒冇計。

其他影片


鍾意就快D Share啦!