網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月14日 星期五

[忽然1周 972] 陳綺貞 熟女有辦法 陳綺貞,BKD_S,MW,




就係呢個收音器,搞到現場觀眾𠵱嘩鬼叫。陳綺貞舉咁耐,大家就嗌咗咁耐。

媽咪姐

陳綺貞 熟女有辦法

媽咪姐除咗鍾意八,清新嘢其實都啱㗎!好似台灣才女陳綺貞啱啱喺香港開騷,冇玩盡花臣嘅舞台、靚衫同勁歌熱舞,不過就有種濃濃嘅生活觸感,好正。

最特別係熒幕播出陳綺貞拎住收音器到處收集聲音,由火車聲、單車聲、海浪聲到細路仔嘅腳步聲,全部都係都巿人遺忘嘅聲音,直至收音器出現喺觀眾面前,現場 fans們就好有默契咁發出叫囂、歡呼聲,好感動呀!邊個話有事業線先有 market? 38歲嘅陳綺貞不知幾咁吸引。

陳綺貞當晚五度 PK樂手,大玩烏克麗麗、豎琴、低音結他、鼓及電結他。當然,最好睇梗係同男朋友小虎(鍾成虎)嘅愛的合奏

唱〈別送我回家〉時,後面不斷播陳綺貞嘅童年相,好有 feel。



鍾意就快D Share啦!