掃呢頁CODE去手機

2014年3月14日 星期五

[忽然1周 972] 甘比 keep餵人奶 甘比,BKD_S,MW,




甘比手挽 Hermès Kelly Bag,一出 mother care就見到媽咪姐,馬上急步走。好彩保鑣身壯力健,挽住兩大袋 baby用品同人奶泵都追得切。

媽咪姐

甘比 keep餵人奶

去年追仔成功嘅大劉女友甘比(陳凱韻),眨嚇眼囝囝 Joseph Junior已經一歲多啲啲,不過媽咪姐聽聞甘比呢個阿媽好稱職,今時今日仲餵緊人奶俾囝囝。

呢日,就喺銅鑼灣利園撞到甘比同保鑣掃富貴童裝,只見佢連掃 3、 4間 shop,全部有斬獲,大熱天時仲買羽絨俾囡囡秀樺㖭!掃完大堆新衫,甘比就入咗 mother care買人奶泵。發現鏡頭後,仲急急腳跑住閃,好怕醜喎。











點解就嚟夏天仲買羽絨?傻豬,有錢人幾時都可以飛去地球另一邊吹風。

撞啱 BB名店高層巡舖,店員即刻介紹甘比呢個大客俾佢識,好識做。



鍾意就快D Share啦!