掃呢頁CODE去手機

2014年3月14日 星期五

[忽然1周 972] 縮骨「大眼」扮有米 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

縮骨「大眼」扮有米

娛樂圈嘅人,通常身光頸靚,但事實係咪真係咁好景呢? Well,以媽咪姐多年經驗,扮嘢居多囉!

好似近年返咗大陸搵食嘅「大眼」咁,就最鍾意舢舨充炮艇喇!話說好幾年前佢仲喺香港做緊偶像歌手嘅時候,有次去某名車專門店睇車。經紀見有明星到,梗係落力招呼,點知……傾傾嚇,忽然殺出幾個記者猛影相!經紀都俾啲閃光燈嚇一嚇,但「大眼」就好鬼 happy擺曬 pose,仲即場寫 cheque落訂,型到呢。

之但係,第二日經紀就發現「大眼」張 cheque彈票喎!佢即刻打俾「大眼」啦,結果係經理人接電話,猛話部車其實唔係咁好,又話要再揀嚇,跟手就話會俾五百蚊「利是仔」當補償喎。

嘩!話曬「大眼」睇嗰部真係超級名車,銀碼咁大,忽然話唔要,叫人點同公司交代先,依家俾五百蚊就想打發人?所以經紀火都嚟埋,即刻話自己都識好多傳媒朋友,嚇到「大眼」立即話俾番一萬蚊經紀做「手續費」。講真吖,世上冇 free lunch,「大眼」想扮嘢就咪咁孤寒

邊個係「大眼」?

•離開香港好耐,最近有喜事返過嚟。

•同「是非女皇」拍過拖嘅。



鍾意就快D Share啦!