網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月14日 星期五

[忽然1周 972] 達明好牙煙 MW,




媽咪姐

達明好牙煙

張達明同農夫啱啱喺新光戲院開咗場慈善棟篤笑,佢哋笑住話今次個 show係史無前例好多大型廣告而無票價嘅 show。啱啱病癒復出嘅達明出場無耐就吊威也,媽咪姐真係俾佢嚇親!事後達明都話依家身體仲會有啲唔舒服,手腳都會麻痹,仲同現場觀眾分享自己患病經歷,語重心長叫大家要買危疾保㖭。而農夫喺棟篤笑入面就全力搞笑,仲整埋段片,有創意㗎!連達明都話要做投資者,下次同佢哋轉去紅館開 show。不過計媽咪姐話,達明最緊要好好養病,唔好再嚇大家嘞!

試過病重嘅達明玩埋自己,坐探射燈輪椅出場。

棟篤笑少不免玩時事,達明今次就食住索契冬奧個 trend,吊自己上半空。見佢塊面仲係凹,媽咪姐佩服呢份專業,但戥佢辛苦囉!

農夫上封面

農夫今次整咗本模擬雜誌擺上熒幕,自己上埋封面,名叫《忽然音周》,寫明全港銷量 No.1。真係識揀喎!



鍾意就快D Share啦!