掃呢頁CODE去手機

2014年3月14日 星期五

[忽然1周 972] 開台無期 港視藝人垂死怒吼 港視,MW,




由上年 10月政府發牌「三揀二」否決港視申請開始,王維基諗盡辦法,不惜收購中移動嘅香港多媒體平台,希望發展流動電視,殺出血路。點知都係俾 CY政府搬龍門繼續封殺。佢話已搵律師團商討,不惜從司法途徑解決。

媽咪姐

開台無期 港視藝人垂死怒吼

對媽咪姐呢班 C9仔嚟講, 2014年 3月 11日,絕對係一個黑暗嘅日子!

其實,我哋只係想有多個電視台㩒嚇,唔想睇嚟睇去都係得嗰兩個台,唔想連黃金時段都迫住睇人炒餸,唔想嘥咗條頻道俾「重播台」重複噏「廢焦點」啫!乜好難嘅咩?依家事實話俾我哋知,喺今時今日嘅香港,係難過登天!











周二( 11日),香港電視主席王維基宣布開台無期:「幾時開到?仲開唔開到?我都唔知。」事關佢接獲政府律師信,話流動電視覆蓋率多於 5,000個住戶,需要先申請免費或收費電視牌照,否則違反《廣播條例》,令港視原本計劃今年 7月推出嘅流動電視頻道胎死腹中,而港視藝人同媽咪姐個心都跟住死咗!

成日自稱係 C9仔嘅劉玉翠講得好啱,「容忍有限度」㗎!唔好同我哋講乜嘢條例捉邊隻字蝨,呢兩年嚟,我哋仲聽唔夠啲語言偽術咩?把幾火!真係要用番司棋姐嘅名句:「呢度唔係法庭,唔需要證據,我對眼就係證據!」邊個針對王維基,相信任何一個香港人都有眼見!

黃日華:係一種高壓嘅打壓手法囉!口口聲聲話要帶動創業,講一套做一套,依家仲有人夠膽投資創業咩?香港幾多電訊公司呀,又唔見執笠?無競爭,唔會有好嘢!香港無㗎嘞!依家變咗人治社會!

張松枝:簡直係侮辱!政府係咪一個小朋友,係咪真係玩針對呢!依家都未同公司傾,擔心都擔心唔嚟,可能轉合作形式。總之我一定撐公司!

劉玉翠:本來傾咗續約,會減少少,但等咗幾個月,公司都未有 call我。好彩都有拍開國內劇。其實我好想簽港視,希望百花齊放,政府由始至終欠一個清楚交代!簡直係訓練我哋 C9仔啲 EQ。不過上次(不獲發免費牌)反應大啲,今次平復好多。但容忍係有限度,我哋只想要安定生活啫!

陳錦鴻:依家等公司通知,做演員都係一個等字。唉,好事多磨嘛!一直都 keep住睇劇本(原定下月拍港視新劇《別問我是誰》),但尋晚無睇嘞。依家惟有希望用法律可以解決到

元華:好無奈!我套劇拍到一半,唔知點?開唔到台,起碼幾百人失業!依家有自由行咪得囉!個政府同香港靠曬自由行,冇自由行死梗,我哋連睇電視都無權呀!

最近開 fb,一班靚太都喺度瘋傳一段節錄自網民嘅說話,講曬我哋香港人今日嘅悲哀!「想發聲、一陣出街俾人隊你兩刀;想買嘢,唔係炒家當道就係蝗蟲當道;我依家想睇電視,得一個事事旦旦同個係咁重播嘅台。你玩曬」唉,人間正道是滄桑。香港人,靠自己

香港民怨有幾勁?睇呢篇被瘋傳嘅網文就知!

港視藝人朱婉儀,忍唔住喺微博用粗口諧音鬧爆「鎮鷹」,可想而知心裏面團火有幾勁。

秦沛女兒薑麗文留言力撐老細王維基,讚佢係英雄,話自己「 can't stop crying」。



鍾意就快D Share啦!