掃呢頁CODE去手機

2014年3月21日 星期五

[忽然1周 973] 「高大」用人 chur到盡 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「高大」用人 chur到盡

正所謂「一樣米養百樣人」,喺娛樂圈做嘢更加要睇住老細做人!嗱,有個造型師同媽咪姐講,話有次跟圈中型男「高大」出 trip拍嘢,諗住以往跟親啲明星去外地拍廣告,都係工作時間短,化好妝、整好頭之後,通常就係 free time,同個星講聲,就可以出去 hea嚇 shopping嚇。

之但係,嗰次造型師幫「高大」執靚仔曬,正準備開口話想出去行個圈。「高大」已經開口,「吖,個妝化得幾好喎!不過我驚會花,你記住留喺度睇住,唔好走開呀!」查實呢,男人嘅妝本來就好簡單,花嘅機會近乎零。結果拍攝全過程,造型師無出過手咁滯,但「高大」就好 enjoy俾幾個人圍住服侍囉。

Anyway,咁確實係工作時間,老細叫到,點都無得走㗎只不過,有時人哋 OT無收錢又點計先?唔怪之得唔少圈中人都話「高大」難服侍,愈嚟愈少朋友咯!

邊個係「高大」?

•唱過歌又拍戲㗎。

•會打籃球又玩車㖭!



鍾意就快D Share啦!