網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年3月7日 星期五

[壹週刊 1252] 法國秘會 趙薇拉線 翻撻王菲 霆鋒:驚栢芝帶走兩個仔! 霆鋒,趙薇,王菲,張栢芝,栢芝,謝霆鋒,M1,




王菲霆鋒前後腳到達巴黎睇時裝騷,兩人一舉一動都被傳媒高度關注。

娛頭

法國秘會 趙薇拉線 翻撻王菲 霆鋒:驚栢芝帶走兩個仔!

去年九月,王菲與李亞鵬離婚,其時,外界第一時間想到同樣回復單身的謝霆鋒,二人有機會再續前緣。

原來王菲的好姊妹趙薇亦一樣,更主動製造「鋒菲戀」機會,除了答應擔任霆鋒飲食節目《十二道鋒味》嘉賓,借出酒莊拍攝外,出發飛法國前,趙薇曾致電霆鋒,表示會安排「鋒菲」飯聚。不過,據知霆鋒未有答應。「係都唔喺嗰邊見俾人影到,驚栢芝又帶走兩個仔!」

據悉,與栢芝搞清離婚手續兩年的霆鋒曾向友人透露,前妻有問過他與王菲現時的關係,加上試過與周迅傳緋聞,令栢芝一聲不響帶兩子遠飛溫哥華的先例,為免再觸動對方過敏神經,霆鋒未敢輕舉妄動。

十年再現

去年九月,與李亞鵬透過微博公開宣布離婚後,王菲大部分時間居港並美國、印度周圍飛,甚少留在北京。

今個月一日,王菲與好友趙薇一同到巴黎出席時裝週,並以壓軸嘉賓身份,出席巴黎 Celine 2014秋冬時裝騷;離婚後首度出席公開活動,也是十年後再現身當地時裝週,阿菲出現,即被傳媒包圍,心情勁靚的她,亦開心攞住手機不停拍照。

王菲身處巴黎翌日(三月二日)淩晨,舊愛謝霆鋒亦起程飛往當地,除了出席 Valentino時裝騷,行程主要目的,是王菲的好姊妹趙薇,答應霆鋒為浙江衞視的飲食節目《十二道鋒味》做嘉賓,霆鋒與外景隊將會到趙薇一一年,以四千二百萬買下的法國波爾多酒莊拍攝兩日,有指每次來港,都住在趙薇青龍頭皇璧的王菲,屆時亦會隨趙薇到酒莊。

有兩子做籌碼,做唔到正印,栢芝都唔想霆鋒有新戀情。

趙薇撥行大葵扇安排鋒菲在自己的酒莊密會。

被邀出席 Valentino時裝騷,霆鋒提早一天到埗,下榻當地香格里拉酒店,卻未見其蹤影。

趙薇舒淇同在巴黎睇時裝騷。

心情大靚的阿菲,不斷用手機拍照。

王菲以壓軸嘉賓身份出席 2014 Celine時裝騷,引起一陣混亂。

三角關係

「鋒菲芝」三角關係錯綜複雜,亦經歷多次離合,最終王菲退出三角戀,但栢芝和霆鋒亦逃不過離婚收場命運。

00年姊弟戀曝光

經歷與竇唯婚變的王菲,與年輕自己 11年的謝霆鋒撻著,二人出席《花樣年華》慶功宴,離開時王菲在傳媒前主動拖霆鋒,十指緊扣公開姊弟戀。

02年栢芝介入

1月 栢芝因為《慈善星輝仁濟夜》飛車受傷入院,霆鋒連日探望,二人傳出地下情,但當時男方與王菲仍在熱戀中,與栢芝只「兄妹」相稱。

3月 霆鋒與栢芝相約深宵唱 K後,撞毀法拉利發生「頂包案」,之後又被網民拍到二人在泰國散心,戀情曝光,「鋒菲戀」因而結束。

03年「鋒菲戀」復合

霆鋒與王菲再度復合,二人在北京撐完枱腳,離開時霆鋒拖住王菲,上映第二幕「世紀拖手」,但今次由霆鋒主導,栢芝大受打擊,行為失控,更一度搭上霆鋒好友陳冠希,被網友目睹同遊日本。

04年「鋒芝」翻撻

「鋒芝」在拍攝電影《無極》重燃愛火,為此霆鋒與王菲戀情正式落幕,而栢芝亦與老外男友分手。

06年閃電結婚

霆鋒和栢芝出席上海蠟像館活動,在杭州高調拖手,正式復合;同年,二人秘密在菲律賓閃電結婚。

主動拉線

事實上,對失婚好姊妹一直十分照顧的趙薇,早有心撮合鋒菲復合,據知她曾致電霆鋒,表示會約埋王菲到酒莊,安排大家一齊飯聚。

「趙薇同阿仔(霆鋒暱稱)講,話阿菲都會去巴黎,難得大家都喺法國,話諗住約埋一齊食餐飯。其實阿菲同阿仔分手之後,都有聯絡過,佢哋根本唔係反曬面嗰種!」霆鋒身邊人說。

為開解再歷婚變的王菲,趙薇不時陪好姊妹出外散心,幾個月間,試過一齊到美國探童童,又到印度參見大寶法王,眼見好友對霆鋒並不抗拒,更俾力撥到「行」。

「今次趙薇做咁多嘢,其實佢之前都試探過阿菲,見阿菲唔抗拒,先至敢打俾霆鋒,佢反而無諗到,霆鋒會咁避忌!」知情者說。

曾向外暗示王菲是最愛,但謝霆鋒卻拒絕與對方在法國約會,全因前妻張栢芝。

「阿仔話就算係見都唔喺巴黎嗰度依家咁多記者,如果俾人影到,佢驚栢芝又帶走兩個仔!」霆鋒身邊人說。

當年愛得轟烈,王菲霆鋒兩度上演世紀拖手。

離婚兩年多,霆鋒因兒子關係,經常與栢芝聯絡。

好姊妹第二度失婚,趙薇不時陪阿菲出遊開解。

霆鋒被爆秘戀周迅,栢芝立即帶仔出走。

必勝籌碼

栢芝有 Lucas同 Quintus做籌碼,多年來要乜有乜,霆鋒亦為免觸發前妻過激情緒,影響到兩個仔,對栢芝的要求,一一就範。

抱子跳樓

08年,栢芝捲入淫照風暴,一度傳出與霆鋒婚姻亮紅燈,有指她曾以抱子跳樓來威脅霆鋒,不要看任何相關淫照及跟她離婚。

帶子出走

11年,栢芝主動向淫照男主角陳冠希「機艙破冰」,激嬲霆鋒提出離婚並收回財政大權,有指栢芝每次鬧交都提出將物業轉到她名下,又以帶走兩個仔做威脅,要霆鋒將賺大錢的後期製作公司「 PO皇朝」股份也轉給她,企圖全面經濟控制霆鋒。

未完全放低

本週一,張栢芝由助手及化妝師陪同飛抵上海,此行將工作四日,兩子未有同行。

同霆鋒離婚已經兩年有多,但栢芝至今仍未完全放低。

「佢成日借啲意叫霆鋒上屋企睇兩個仔,有時同兩個仔玩得夜,佢都會留低過夜,不過霆鋒應該無意思復合,只係栢芝未完全死心!」

即使復合無望,但栢芝對霆鋒身邊緋聞,始終保持高度警覺。

「之前突然爆咗阿仔同周迅,栢芝已經發曬癲,阿仔為咗安撫佢,都即刻同周迅劃清界線,仲第一時間搬咗去寶雲道住;但佢無諗過栢芝會粒聲唔出,就帶兩個仔飛咗去溫哥華。佢知霆鋒最緊張兩個仔,嗰次搞到拉姑喊曬,霆鋒要打電話氹番佢帶兩個仔返嚟香港,之後傾掂數,霆鋒喺新加坡買層樓俾栢芝,安排三母子喺嗰邊生活!」

電話探口風

當年三角關係糾纏不清,時至今日,栢芝對昔日情敵,仍然介懷。

「王菲爆離婚嗰段時間,栢芝都好緊張,有次喺電話問霆鋒,同王菲有無嘢?明知栢芝少少嘢都好敏感,又容易失控,所以佢點敢咁高調同阿菲吖!阿仔話依家乜都要諗咗兩個仔先!」霆鋒身邊人說。

事實上,與兩個仔 Lucas和 Quintus移居新加坡,半退出的栢芝也傳出在當地有追求者。

「阿仔話如果栢芝搵唔到好男人,佢都唔敢公開拍拖,仲講笑話可能要做和尚!可想而知,佢真係驚栢芝失控,所以唔會亂嚟!」

霆鋒到達巴黎,與經理人 Mani歎海鮮餐。

離婚後,王菲去過美國探大女童童,去年十二月,又一同返港 shopping。

去年十一月,回復單身的李亞鵬被拍得與 25歲新歡拖手兼過夜。

四月探仔

袋二千萬人仔,為浙江衞視做飲食節目的霆鋒,法國之行除了到趙薇的酒莊取景,亦約好了範冰冰,為節目走訪當地介紹美食。

「霆鋒大概喺法國留十日,嚟緊啲嘉賓係 Eason同高圓圓,都係要去第二度拍,不過,佢已經同栢芝講咗,四月會去新加坡探兩個仔!」霆鋒身邊人說。

桃色恐怖

經歷婚變,加上前妻是醋埕,霆鋒對於感情事更加低調, 11年與栢芝離婚以來,先後只傳出兩段有聲無畫的緋聞。

周迅

去年 7月,謝霆鋒被爆與內地演員周迅撻著,女方更搬到金鐘栢舍,與霆鋒樓上樓下方便見面,為免後患,在戀聞爆出前一晚,霆鋒漏夜搬離栢舍,並入住未完成裝修的寶雲道新居,速斬「鋒迅戀」。

文詠珊

去年 12月,傳霆鋒在謝婷婷撮合下,與「模 art」 Janice Man秘密發展,並指二人在一個私人派對上糖黐豆互相餵食,表現親暱,為此, Janice Man背上霆鋒緋聞女友之名,慘遭網民圍攻。



鍾意就快D Share啦!